جمعه 28 اردیبهشت 1403

نرمش و قهرمانی

نرمش و قهرمانی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین کیهانی ماه آینده با پایان یافتن دوران محرومیت خود می‌تواند دوباره به میادین بازگردد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرشاد نصرتی گفت: هنوز معلوم نیست که آیا مجوز حضور بدمینتون بازان در مسابقات هانگژو صادر می شود یا نه!

خبرگزاری تسنیم

هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران با چهار دیدار در روز یکشنبه و یک بازی روز دوشنبه بیست و یکم فروردین ماه برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان در پیامی کسب عنوان قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

وب‌گاه گسترش

نارسایی حاد کلیوی زمانی است که کلیه‌ها ناگهان از کار می‌افتند. این اتفاق می‌تواند تنها در عرض چند ساعت یا چند روز رخ دهد. نارسایی حاد کلیوی همیشه دائمی نیست و درصورتی‌که فوراً تحت درمان قرار بگیرید و مشکل خاص دیگری در سلامتی خود نداشته باشید، کلیه‌هایتان به عملکرد معمول خود برمی‌گردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روح‌الله حسینی گفت: سرمربی تیم اعلام کرده بوکسور‌ها به خاطر مسائل مالی به مسابقات جهانی اعزام نمی‌شوند که کاملا اشتباه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در آخرین دیداز از هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال تیم ذغال سنگ به برتری برابر تیم گچساران دست یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم ملی بسکتبال ایران در شرایطی حضوری دیگر در جام‌جهانی را تجربه خواهد کرد که در نشست هیئت رییسه این فدراسیون تکلیف سرمربی بسکتبال کشورمان مشخص خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با اشاره به طرحی مراحل گوناگون و فشرده تمرینی برای ملی‌پوشان این رده سنی گفت: ایران به عنوان یکی از قطب‌های همیشگی کشتی جهان، مدعی اول قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان است

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با تأکید بر اینکه نظر فنی او و همکارانش در روز دوم مسابقات قهرمانی آسیا تأمین نشده است، کسب عنوان قهرمانی آسیا در خاک قزاقستان را ارزشمند دانست.

وب‌گاه ورزش سه

بیانیه دوم سازمان خصوصی سازی در رابطه با مسائل باشگاه استقلال یک نکته مهم در دل خود داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

انجمن جهانی ورزشی نویسان اعلام کرد که در فهرست کوتاه برگزیدگان جایزه جهانی نام 12 ایرانی به چشم می‌خورد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم ملی بسکتبال ایران در شرایطی حضوری دیگر در جام‌جهانی را تجربه خواهد کرد که در نشست هیئت رییسه این فدراسیون تکلیف سرمربی بسکتبال کشورمان مشخص خواهد شد.