جمعه 28 اردیبهشت 1403

نرمش و قهرمانی

نرمش و قهرمانی

وب‌گاه ورزش سه

تیم هندبال دیناموبخارست رومانی با حضور لژیونر ایرانی اش به ششمین عنوان قهرمانی در لیگ دست یافت.

خبرگزاری تسنیم

رحمان عموزاد که سال گذشته کار خود را از نقطه صفر در چرخه آغاز کرده بود، در سال 2023 با وجود داشتن مجوز حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی، دقیقه نود نامش در فهرست آسیایی کشتی آزاد قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قبل از عرضه هر بازی برای مردم، افرادی هستند که این بازی‌ها را امتحان می‌کنند. این افراد با انجام بازی نواقص آن‌ها را شناسایی و به برنامه‌نویس‌ها گزارش می‌دهند تا این نواقص را برطرف سازند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص اتفاقات اخیر باشگاه استقلال توضیحاتی داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ساقدوش‌های اجاره‌ای می‌توانند به شما در برنامه‌ریزی مراسم عروسی‌تان کمک کنند و در مراسم حضور یابند و شما را همراهی کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قدرت‌نمایی «علی سوادکوهی» برابر بزرگان کشتی ایران و جهان از وی مدعی سرسخت در کشتی آزاد جهان ساخت.

وب‌گاه عصر ایران

طبیعت زیبای جنوب ایران چشم نواز و مسحور کننده است به طوری که تجربه لذت بخش سفر به این منطقه محال است تا مدت‌ها از خاطرتان برود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بحث پرداخت بدهی استراماچونی یکبار در زمان آجرلو و یکبار هم در زمان فتح‌الله‌زاده مطرح شد؛ بر همین اساس 118 میلیارد تومان برای پرداخت بدهی‌های خارجی از جمله استراماچونی به حساب باشگاه استقلال واریز شد ولی متأسفانه صرف هزینه‌های دیگر شد. ما موضوع مصارف باشگاه استقلال در زمان آجرلو را تحت عنوان کتمان وقایع مالی در دادگاه عمومی و دادستانی کل کشور شکایت کردیم؛ محکم پای این شکایت ایستادیم...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان خصوصی‌سازی ابعاد جدیدی را در خصوص ابهامات مالی باشگاه استقلال مطرح کرد.

وب‌گاه عصر ایران

امتحان کردن سرسره‌های آبی شغل رویایی عشق آدرنالین‌ها است. این افراد باید از بی‌خطر بودن سرسره‌های آبی برای مردم پیش از افتتاح آن‌ها مطمئن شوند

وب‌گاه عصر ایران

نفت در سال 1940 در قطر کشف شد و اقتصاد این کشور را متحول کرد. قطر در حال حاضر به لحاظ سرانه درآمد یکی از ثروتمندترین کشور‌های دنیا به حساب می‌آید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ملی‌پوش هندبال ایران گفت: این رشته سال گذشته پدیده رشته‌های توپی بود و امیدوارم امسال این موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد زیرا در سه تورنمت آسیایی، انتخابی المپیک و جهانی را در پیش داریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان خصوصی‌سازی ابعاد جدیدی را در خصوص ابهامات مالی باشگاه استقلال مطرح کرد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - سرپرست هیات کشتی مازندران گفت: رحمان عموزاد به همراه چهار کشتی گیر آزادکار رده بزرگسالان دیگر از این استان برای حضور در مسابقات آسیایی آستانه به قزاقستان می روند.