دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

نرمش و قهرمانی

نرمش و قهرمانی

وب‌گاه فرارو

دو گزینه ایرانی برای حضور در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران مشخص شده‌اند که حضور یکی از آن‌ها در جمع مربیان این تیم تا حدودی قطعی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: زنگ خطر برای کشتی آزاد ایران به صدا در آمده و کلاس کشتی در سال‌های اخیر به زیر کتف زدن تغییر کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آرش اربابی رییس کمیته داوران فدراسیون تکواندو در صحبت‌های خود در جمع خبرنگاران که در محل فدراسیون تکواندو برگزار شد، درباره انتقاد از مسئولان سابق کمیته داوران برای سفر‌های متعدد و تغییر این رویه در دوره جدید، گفت: این انتقاد به رییس سابق کمیته داوران اشتباه بود. رییس کمیته داوران باید در همه سفر‌ها کنار تیم باشد چرا که قوانین مدام در حال تغییر است...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال ساحلی ایران در سومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل فیلیپین به میدان رفت و با کسب پیروزی 2 بر صفر مقابل این تیم حضور خود در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا را قطعی کرد. ملی‌پوشان هندبال ساحلی ایران در گیم نخست این دیدار موفق شدند 21 بر 20 به پیروزی دست یابند و در گیم دوم نیز با...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مجمع انتخاباتی این فدراسیون عصر امروز - سه شنبه 23 اسفند ماه به ریاست پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، فرهادی زاد نایب رئیس بانوان کمیته ملی المپیک، فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی و اعضای مجمع در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد. در پایان مجمع انتخاباتی دکتر مهران تیشه گران با کسب 36 رای،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پیشین و کاندیدای فعلی انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک با تأکید بر اینکه پرونده مالی ندارم، گفت: رد صلاحیت نشدم و بعد از شروع مجمع متوجه شدم که اسم بنده روی تخته نیست و گفتند که تأیید صلاحیت شما هنوز نیامده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر تیم ملی والیبال مردان ژاپن می‌گوید که برای رشد تیم ملی این کشور آنالیزهای علمی صورت گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تعطیلات استقلال به خاطر فرا رسیدن سال نو کوتاه مدت و در حد دو سه روز خواهد بود.

خبرگزاری مهر

سخنگوی دولت گفت: طبق مصوبه هیئت وزیران مادران خانه دار ساکن مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر، تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزان قرار گیرند و حق بیمه را دولت پرداخت می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پای دستگاه‌های نظارتی و امنیتی به پرونده سرمربی سابق تیم ملی فوتبال و استقلال باز شد.

وب‌گاه ورزش سه

به جرات می‌توان گفت که شیمون مارسینیاک بهترین حال حاضر دنیای فوتبال است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با انتخاب قلعه نویی، خیلی‌ها منتظر هستند تا ببینند لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی ایران نسبت به زمان دراگان اسکوچیچ و کارلوس کی روش که هر دو در یک سال گذشته سرمربی تیم ملی بوده‌اند، چه تغییراتی می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

دو گزینه ایرانی برای حضور در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران مشخص شده‌اند که حضور یکی از آنها در جمع مربیان این تیم تا حدودی قطعی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قرار است در اریبهشت سال آینده فرایند تغییر در هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس آغاز شود.

وب‌گاه ورزش سه

گیبل استیوسون قهرمان کشتی آزاد در سنگین وزن المپیک توکیو اعلام کرد که قصد دارد در مسابقات المپیک 2024 پاریس شرکت کند.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی فوتبال جوانان ایران به زودی در یک تورنمنت جدید شرکت می کند.