یک‌شنبه 3 تیر 1403

نظام مقدس جمهوری اسلامی امتداد حرکت امام رضا (ع) است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
نظام مقدس جمهوری اسلامی امتداد حرکت امام رضا (ع) است

تاج‌آبادی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی امتداد حرکت امام رضا (ع) و سایر ائمه اطهار (ع) است و تفکر لیبرال و غرب‌زده و سرمایه‌داری همان تفکر طاغوتیان است امروز هم باید نسبت به مسائل روز حواسمان باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام تاج‌آبادی، کارشناس مذهبی در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: امام رضا (ع) در زمان حیات مبارک خویش کانون مهر و عاطفه و مظهر عشق و محبت نسبت به مردم بودند و این مهربانی در تک‌تک زوایای زندگی و برخورد ایشان با آحاد مردم جامعه آن روز به روشنی مشهود است.

وی بیان کرد: اگر چه همه اهل‌بیت (ع) از باب تجلی رأفت حضرت حق، رئوف می‌باشند ولی این رأفت و مهر ورزی در وجود امام هشتم (ع) بروز و ظهور بیشتری دارد.

تاج آبادی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی امتداد حرکت امام رضا (ع) و سایر ائمه اطهار (ع) است و تفکر لیبرال و غرب‌زده و سرمایه‌داری همان تفکر طاغوتیان است امروز هم باید نسبت به مسائل روز حواسمان باشد.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: در همه اعصار هارون‌ها و مأمون‌ها وجود دارند باید با بصیرت خود جامعه را از شیوع آفت‌های آخرالزمان حفظ کنیم و شرط آن این است که امام رضا (ع) را بشناسیم و حرکت سیاسی ائمه را به‌درستی تشخیص دهیم.

وی گفت: عصر امروز عصر جهاد است باید مسائل را طبق اولویت‌بندی در فضای حقیقی و مجازی تبیین کنیم تا عده‌ای ناآگاهانه لجن پراکنی های دشمنان را باور نکنند.

تاج‌آبادی خاطرنشان کرد: ما نباید اجازه دهیم میراث شهدا دست نااهلان بیافتد باید بدانیم چگونه عمل کنیم که به اصل نظام و خون شهدا و ولایت‌فقیه لطمه وارد نشود.

انتهای پیام /