پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

نفرت‌پراکنی علیه ستاره باشگاه رویال آنتورپ / مرگ یک دوچرخه‌سوار و حمله به ستاره فوتبال بلژیک

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نفرت‌پراکنی علیه ستاره باشگاه رویال آنتورپ / مرگ یک دوچرخه‌سوار و حمله به ستاره فوتبال بلژیک

یکی از بازیکنان تیم رویال آنتورپ که بعد از تصادف با پیرمردی دوچرخه‌سوار باعث مرگ او شده در بلژیک خبرساز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های بلژیکی خبر دادند که علت مرگ یک دوچرخه‌سوار 85ساله در شهر آنتورپ برخورد اتوموبیل یک فوتبالیست تیم رویال آنتورپ به او بوده است.

بعد از چند ساعت نام این فوتبالیست فاش شد و رسانه‌ها اعلام کردند الیوت ماتازو، بازیکن 22ساله رویال آنتورپ، در حال رانندگی با اتومبیل خود به این پیرمرد 85 ساله که در حال دوچرخه‌سواری بوده اصابت کرده و او را زیر گرفته است.

بعد از انتشار این خبر اعتراض‌های زیادی در بلژیک به این بازیکن آنتورپ انجام شد و برخی معتقد بودند او تحت تاثیر الکل در حال رانندگی بوده و مقامات باید بدون توجه به فوتبالیست بودن با او به شدت برخورد کنند.

دادستانی بلژیک با انتشار اطلاعیه‌ای این شایعات را تکذیب کرد و گفت الیوت ماتازو در زمان تصادف تحت تاثیر الکل نبوده است. دادستانی حتی گفت که بررسی‌های پلیس نشان داده دوچرخه‌سوار درگذشته از چراغ قرمز عبور کرده بوده است. او بعد از برخورد با اتومبیل ستاره آنتورپ به بیمارستان منتقل شده ولی جان باخته است.

باشگاه رویال آنتروپ هم بیانیه کوتاهی منتشر کرد و نوشت: "بدون اینکه بخواهیم روی تحقیقات قضایی تاثیر بگذاریم باید به اطلاع هواداران برسانیم که همه شواهد از جمله گزارش شاهدان عینی نشان می‌دهد که درگذشت آن مرد نتیجه یک تصادف اتفاقی بوده و جرمی توسط ماتازو انجام نشده است. فوتبالیست باشگاه آنتورپ از اتفاقی که افتاده بسیار ناراحت است".

نفرت‌پراکنی علیه ستاره باشگاه رویال آنتورپ / مرگ یک دوچرخه‌سوار و حمله به ستاره فوتبال بلژیک 2