جمعه 7 اردیبهشت 1403

155 نفر از صحنه‌گردانان اغتشاشات در سمنان دستگیر شدند

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
155 نفر از صحنه‌گردانان اغتشاشات در سمنان دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: پلیس 155 نفر از صحنه‌گردان‌های ناآرامی‌های اخیر را در فضای مجازی و اغتشاش‌های خیابانی این استان دستگیر کرد.

به گزارش فارس، سرهنگ علی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: صحنه‌گردان‌های ناآرامی‌های خیابانی اخیر در برخی شهرهای استان سمنان به تعداد 155 نفر دستگیر شدند که 26 نفر از آنان خانم هستند.

وی تأکید کرد: به‌محض اطلاع پلیس فتای سمنان از فراخوان‌های فضای مجازی تحت مدیریت دشمن، مأموران وارد عمل شدند و تدابیر خاصی اندیشیده شد؛ زیرا بسیاری از جوانان و نوجوانان تابع احساساتشان از این فضا متأثر شده بودند و بعضاً از سر ماجراجویی در بافت جمعیتی معترض حضور یافته بودند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه پلیس با معترضان مدارا و خویشتن‌داری کرد، افزود: از آنجا که پلیس اجراکننده حدود الهی در جامعه است، اقدامات خوبی رقم خورد و در همان ساعات اولیه، لیدرهای ناآرامی‌ها در فضای مجازی و واقعی شناسایی شدند و تحت پیگرد قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در بافت جمعیتی دستگیرشدگان آشوب‌ها، تعداد زیادی جوان و نوجوان هستند که پیام مهمی برای خانواده‌ها به همراه دارد و آن مسأله نظارت بر فرزندانشان است.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: پلیس این بار هم با رأفت اسلامی برخورد می‌کند تا غافلان از کرامت جامعه اسلامی برخوردار شوند؛ اما سلاح سرد، قمه و چاقو از دستگیرشدگان کشف شد که نشان از گرفتاری معترضان در دام دشمن دارد و نشان می‌دهد که این افراد از حربه‌هایی که دشمن در فضای مجازی آموزش می‌داد بهره برده بودند.