شنبه 26 خرداد 1403

نقش ویژه بازیکنان کناری در بازی حساس:/ نساجی - استقلال، تحت تاثیر برادران حردانی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نقش ویژه بازیکنان کناری در بازی حساس:/ نساجی - استقلال، تحت تاثیر برادران حردانی!

برادران حردانی در بازی نساجی و استقلال نقش ویژه ای خواهند داشت.

به گزارش ورزش سه، صابر حردانی مدافع راست تیم فوتبال نساجی در بازی با استقلال کار سختی برای مهار ابولفضل جلالی خواهد داشت و در این مسابقه روی حمایت ویژه هافبک‌های دفاعی تیم نساجی حساب باز خواهد کرد.

با توجه به برنامه‌های خاص استقلال برای نفوذ از سمت چپ خودشان بازیکنان نساجی باید تراکم بیشتری در سمت راست خط دفاعی خودشان داشته باشند و برای مهار ابولفضل جلالی برنامه‌های ویژه ای را دنبال کنند و در این بین حضور ماشاریپوف در اکثر دقایق مسابقه به عنوان حلقه اتصال جلالی با مدافعان و مهاجمان استقلال قدرت استقلال در این جناح را بیشتر خواهد کرد.

اما اتفاقی که در صورت شیفت شدن بازیکنان نساجی به سمت راست خط دفاعی‌شان رقم خواهد زد فضای ایجاد شده در سمت راست استقلال است که صالح حردانی می‌تواند از این فرصت استفاده کند و نفوذهای ناگهانی داشته باشد و خلق موقعیت کند.

با توجه به اینکه دو تیم بازیکنان کلیدی در جناحین در اختیار دارند و بازیکنان جنگنده‌ای که در مرکز میدان حضور دارند پیش بینی می‌شود که مهره‌های دفاعی و هجومی دو تیم در جناحین نقش ویژه ای خواهند داشت.

برادران حردانی در این مسابقه نقش کلیدی ایفا خواهند کرد، صابر در فاز دفاعی نساجی و صالح در فاز هجومی استقلال می‌توانند بازیکنانی باشند که سرنوشت مسابقه را رقم بزنند و به مهره‌ای تاثیرگذار در تفکرات تاکتیکی ساکت و جواد نکونام تبدیل شوند.

این مسابقه جمعه در ورزشگاه وطنی برگزار خواهد شد و تاثیر زیادی در تعیین قهرمان و تیم سقوط کننده به لیگ آزادگان خواهد داشت و هر تیم با اهداف خاصی وارد زمین خواهد شد.