شنبه 29 اردیبهشت 1403

نمایشگاه کشورهای اسلامی موسیاد، میزبان دانش بنیان‌های ایرانی

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
نمایشگاه کشورهای اسلامی موسیاد، میزبان دانش بنیان‌های ایرانی

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایشگاه تجاری بازرگانی کشورهای اسلامی موسیاد که به تعبیر برخی کارشناسان؛ قلب دیپلماسی تجاری منطقه است هر دو سال یکبار در کشور ترکیه و با مشارکت کشورهای مختلفی همچون اروپا، آسیا، آفریقا، منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا آذربایجان، روسیه، قطر، عربستان سعودی، مراکش، اندونزی، نیجریه، پاکستان، ایران و الجزایر برگزار می‌شود.

امسال نیز نوزدهمین دوره آن پس از یک وقفه طولانی به دلیل اپیدمی کرونا؛ 11 تا 14 آبان ماه مصادف با 2 تا 5 نوامبر در کشور ترکیه میزبان علاقه‌مندان، تجار، سرمایه گذاران و شرکت‌های فناور از کشورهای مختلف است. شرکت های دانش بنیان ایرانی نیز با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می توانند از این فرصت جهانی استفاده کنند و دستاوردهای خود را در پاویون ایران به نمایش بگذارند. شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه از فرصت برگزاری جلسات رودررو با تجار و فناوران دیگر کشورها را نیز دارند تا بتوانند بازار بین‌المللی خود را توسعه دهند.

مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول پذیرای فعالان اقتصادی و مدیران بخش خصوصی در حوزه های اقتصادی صنعت، تجارت، سرمایه گذاری، گردشگری، ماشین‌آلات و تجهیزات، فلزات، شیمی، ساختمان، نساجی، پزشکی، خودرو، مواد غذایی، انفورماتیک، کشاورزی و دامداری خواهد بود.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

شرکت های دانش بنیان نمایشگاه تجاری بازرگانی کشورهای اسلامی موسیاد این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
نمایشگاه کشورهای اسلامی موسیاد، میزبان دانش بنیان‌های ایرانی 2
نمایشگاه کشورهای اسلامی موسیاد، میزبان دانش بنیان‌های ایرانی 3