جمعه 10 فروردین 1403

نماینده مقام معظم رهبری در عراق درگذشت آیت الله یزدی را تسلیت گفت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نماینده مقام معظم رهبری در عراق درگذشت آیت الله یزدی را تسلیت گفت

بغداد - ایرنا - نماینده مقام معظم رهبری در عراق در پیامی درگذشت آیت الله شیخ محمد یزدی عضو مجلس خبرگان رهبری و رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده معظم رهبری در عراق که نسخه ای از آن امروز در اختیار دفتر ایرنا در بغداد قرار گرفت، آمده است: خبر رحلت فقیه بصیر و مجاهد کم نظیر و پارسا، آیت الله آقای حاج شیخ محمد یزدی رضوان الله علیه موجب تاثر و تألم خاطر گردید.

نماینده معظم رهبری در عراق در این پیام تسلیت افزود: شخصیت غیرتمندی که از بدو نهضت اسلامی تا پیروزی انقلاب و سپس تا ارتحال، بملأ اعلی پیوسته وفادار و استوار باقی ماند و مسؤولیت های سنگینی را پذیرفت و سهم بزرگی در روند انقلاب به خود اختصاص داد و به حق از یاوران صدیق امام راحل و مقام معظم رهبری دام ظله محسوب می شود.

آیت الله سید مجتبی حسینی در این پیام تسلیت تصریح کرد: این جانب ضایعه فقدان این عزیز را به محضر ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبر عظیم الشأن انقلاب و سایر مراجع عظام، و حوزهای علمیه و عموم ارادتمندان و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از خداوند منان علو درجات و رضوان برای ایشان مسألت می نمایم.

آیت‌الله یزدی که از چندی پیش به دلیل کهولت سن و بیماری دستگاه گوارشی در بستر بیماری بود، صبح روز چهارشنبه 19 آذرماه جاری در سن 89 سالگی به دیدار حق شتافت.

*س_برچسب‌ها_س*