چهارشنبه 18 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه امروز خود اعلام کرد که نیروهای یمنی ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا را در دریای سرخ هدف قرار داده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل حزب‌الله لبنان عصر امروز (جمعه) به مناسبت درگذشت شیخ «علی کورانی» روحانی مسلمان شیعه اهل لبنان سخنرانی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد نیروهای یمنی ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا را در دریای سرخ هدف قرار داده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشریه انگلیسی گاردین با اشاره به دور از دسترس بودن توافقی زودهنگام میان تل آویو و حماس در مبادله اسرای صهیونیست به شیب تند خطر ناامیدی و هرج و مرج اجتماعی در میان شهرک نشینان ضد کابینه هشدارداد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد شمار شهدای تجاور رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر 2023 تا کنون به 36 هزار و 284 شهید و شمار مجروحان به 82 هزار و 57 نفر افزایش یافته است. این وزارتخانه افزود که ارتش رژیم صهیونیستی در 24 ساعت گذشته پنج جنایت کشتار جمعی دیگر در نوار غزه مرتکب شد که طی آن 60 فلسطینی به شهادت رسیده و 280 نفر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حماس گفت: این جنبش و گروه‌های مقاومت فلسطینی، میانجی‌گرها را از مطالباتشان در مورد آتش بس و مبادله اسرا بین گروه‌های مقاومت و رژیم صهیونیستی مطلع کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، سازمان جهانی بهداشت قطعنامه‌ای را تصویب کرد که شامل بند تحمیل شده توسط نماینده رژیم صهیونیستی مبنی بر استفاده حماس از بیمارستان‌های نوار غزه به عنوان پایگاه نظامی است. بر اساس این گزارش، قطعنامه سازمان جهانی بهداشت با اکثریت 50 رأی کشور‌های اروپایی و غربی و 44 رای مخالف تصویب شد. به گفته خبرنگار المیادین، این تصمیم سازمان جهانی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از المنار، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان اعلام کرد که سکو‌های سامانه گنبدآهنین ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله پهپادی قرار داده است. در بیانیه حزب الله آمده است: برای اعلام حمایت از ملت و مقاومت استوار و دلاور فلسطین در نوار غزه پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه روستا‌ها و خانه‌های غیرنظامیان در جنوب لبنان به‌ویژه حمله...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سکوهای سامانه گنبدآهنین ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین با پهپادهای انفجاری هدف قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز اعلام کرد که تجاوز هوایی به یمن سیاست سرکوب مردمی است که با ملت فلسطین اعلام همبستگی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز اعلام کرد که تجاوز هوایی به یمن سیاست سرکوب مردمی است که با ملت فلسطین اعلام همبستگی کردند.

خبرگزاری تسنیم

محدثه اصلانی در کتاب «ملکه یمن» ماجرای اصحاب اخدود را بن‌مایه داستان خود قرار داده و به شکلی جذاب و دراماتیک به این واقعه پرداخته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حملات شب گذشته آمریکا و انگلیس به مناطقی در یمن محکوم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت امور خارجه حملات شب گذشته آمریکا و انگلیس به مناطقی در شهرهای صنعا و الحدیده یمن را که به شهادت و زخمی شدن دهها نفر منجر شد، شدیدا محکوم کرد. سخنگوی وزارت امور خارجه حملات شب گذشته آمریکا و انگلیس به مناطقی در شهرهای صنعا و الحدیده یمن را که به شهادت و زخمی شدن دهها نفر منجر شد، شدیدا محکوم کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ ناصر کنعانی ظهر امروز جمعه در یک موضع گیری رسانه‌ای در...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز جمعه توانستند یک پادگان و یک پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند. مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه اول خود اعلام کرد، در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به روستا‌های جنوب لبنان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه حملات شب گذشته آمریکا و انگلیس به مناطقی در شهرهای صنعا و الحدیده یمن را که به شهادت و زخمی شدن دهها نفر منجر شد، شدیدا محکوم کرد.