چهارشنبه 18 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه حملات شب گذشته آمریکا و انگلیس به مناطقی در شهرهای صنعا و الحدیده یمن را که به شهادت و زخمی شدن دهها نفر منجر شد، شدیدا محکوم کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از تایمزآواسرائیل، براساس ادعای ارتش رژیم صهیونیستی، لشکر 98 این رژیم، عملیات حدود سه‌هفته‌ای خود را در شرق جبالیا واقع در شمال غزه به اتمام رسانده است. به گفته افسران رژیم صهیونیستی نبرد در جبالیا یکی از شدیدترین درگیری‌ها بوده و آن‌ها شدیداً زیر آتش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بوده‌اند. به گفته آن‌ها حدود 120 پرتابه ضد تانک به سمت نیرو‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انصارالله یمن به تصمیم بانک مرکزی عدن وابسته به ائتلاف عربستان برای توقف تعامل با بانک‌های صنعا واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع وابسته به اسرائیل از کشته شدن دو نظامی دیگر این رژیم در غزه خبر دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری شهاب، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دو نظامی دیگر این رژیم در غزه به دست مبارزان مقاومت فلسطین کشته شده اند. پیش از این نیز، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که در انفجار یک ساختمان در شرق شهر رفح، سه نظامی گردان 50 تیپ «ناحال» کشته و یک افسر و 2 نظامی دیگر به شدت مجروح شده‌اند. دانیل هاگاری اشاره کرد که یک نظامی دیگر ارتش رژیم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، 238 روز از جنگ در غزه می‌گذرد، جنگی که سران اسرائیل ورود به چنین باتلاقی را هرگز تا پیش از آغاز جنگ تصور نمی‌کردند، به طوریکه نبرد در غزه به تدریج وارد هشتمین ماه خود می‌شود و رزمندگان فلسطین همانند روز‌های اول همچنان به شکار تانک‌ها و ادوات نظامی ارتش اشغالگر می‌پردازد. در این میان صهیونیست‌ها نیز همچنان با تسلیحات آمریکایی خانه‌های مسکونی و اموال...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع آگاه خبر داد گزارش‌های منتشرشده در رسانه‌ها مبنی بر توافق مصرو رژیم صهیونیستی برای بازگشایی گذرگاه رفح صحت ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته رسانه‌های مصری قاهره و تل‌آویو به توافقی برای بازگشایی گذرگاه رفح نرسیده‌اند و بازگشایی گذرگاه رفح صحت ندارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از افزایش تعداد شهدای جنگ خبر داد و آمار دقیق شهدان را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه های رژیم اسرائیل مدعی شدند که مصر و این رژیم به توافق اولیه بر سر بازگشایی گذرگاه رفح برای انتقال کمک‌های انسانی به غزه دست یافته اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخه نظامی حماس اعلام کرد یک تانک مرکاوا 4 اسرائیلی را هدف قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سه مقام آمریکایی و صهونیست گفتند کاخ سفید در حال کار بر روی یک نشست سه جانبه بین مقامات آمریکایی، مصری و صهیونیست طی روزهای آتی در قاهره است تا در مورد بازگشایی گذرگاه رفح و طرحی برای تامین امنیت مرز بین مصر و غزه گفتگو کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که حمله اسرائیل به اردوگاه آوارگان در شهر رفح در جنوب نوار غزه پیامد مستقیم بی‌اعتنایی تل‌آویو به تصمیمات شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ سفید در حال کار بر روی یک نشست سه جانبه بین مقامات آمریکایی، مصری و اسرائیلی در مورد بازگشایی گذرگاه رفح و طرحی برای تامین امنیت مرز بین مصر و غزه است.