جمعه 20 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه الف

وزیر دفاع چین گفت: حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران، ناقض حقوق بین الملل است و ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت می کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد که کابینه جنگ 12 روز است که درباره پرونده اسیران مقاومت در نوار غزه بحثی نکرده و مذاکرات و جنگ به بن بست رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یکی از اعضای کابینه جنگ تاکید کرد که نتانیاهو همچنان در حال مانع‌تراشی است و نمی‌خواهد به هیچ توافقی دست یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در بیانیه مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

وب‌گاه گسترش

مطابق آخرین نظرسنجی انتخاباتی آمریکا، حمایت رأی‌دهندگان ایالات نوسانی از کمک به اسرائیل کاهشی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امکان دستیابی به توافق با گروه‌های فلسطینی ظرف چند روز آینده وجود دارد، اما «نتانیاهو خواستار مطالعه یک توافق جامع (غیر از پیشنهاد فعلی طرف مصری) است تا روند دستیابی به توافق در حال حاضر را مختل کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز جمعه به نقل از این مسوول که نامش را فاش نکرد، گزارش کرد «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اصلا نمی‌خواهد درباره جنگ غزه توافقی حاصل شود بلکه در حال ایجاد مشکلات و مانع‌تراشی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نزال هرگونه دریافت پیشنهاد جدید به صورت رسمی توسط حماس را رد کرد و افزود که این گروه از هرگونه درخواست و پیشنهاد جدی در مورد مذاکرات استقبال می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نزال تأکید کرد: اسراییل بداند با تهدیدکردن و رجز خوانی در زمینه حمله به رفح هرگز به آنان باج نخواهیم داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حماس اعلام کرد که به دستیابی به توافق با اسرائیل برای پایان دادن به جنگ غزه متعهد است؛ اما تنها در صورتی که شرایط آن از جمله آتش‌بس پایدار برآورده شود. «خلیل الحیه» یکی از اعضای دفتر سیاسی این گروه گفت که حماس «درباره آزادی اسرای اسرائیلی در چارچوب یک توافق جدی است» که این امر همچنین آزادی هزاران اسیر فلسطینی در زندان‌های اسرائیل را تضمین می‌کند. «مایک حنا» در گزارش 26آوریل در الجزیره...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات فلسطینی در غزه روز پنج‌شنبه تعداد اجساد کشف‌شده در یک گور دسته جمعی در یک محوطه بیمارستانی را از 283 به 392نفر افزایش دادند. این در حالی که گزارش‌های متناقضی درباره چگونگی و زمان دفن برخی از اجساد وجود دارد. «ابوبکر بشیر»، «هیبا یازبک»، «آریک تولر» و «رایلی ملن» در گزارش 25آوریل در نیویورک‌تایمز نوشتند، «محمود بازال» سخنگوی «دفاع مدنی غزه» یک نهاد جست‌وجو و نجات در قلمرو تحت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه انگلیس، «آندره کلین» سفیر روسیه در لندن را به اتهام آنچه فعالیت‌های سازمان‌دهی شده و مخرب روسیه در خاک انگلیس نامید احضار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا به نسل کشی در غزه، حالا دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه نیز به جنبش دانشجویی اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه پیوسته اند. به نقل از راشاتودی، پلیس فرانسه دانشجویان معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه را متفرق کرد. با این حال دانشجویان معترض اعلام کردند به تحصن خود در دانشگاه ادامه می دهند. دانشجویان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ در نوار غزه تاکید کرد. «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که ارتش این رژیم تا پیروزی در جنگ ادامه خواهد داد. نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بدون اشاره به کشتار زنان و کودکان در غزه، گفت که این رژیم هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری لاهه برای تضعیف حق اساسی خود را...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بعد از گسترده شدن دامنه اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های سراسر آمریکا علیه جنایات اسرائیل در فلسطین، حالا این مساله به خارج از ایالات متحده و دانشگاه‌های اروپایی هم رسیده است.