شنبه 21 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه الف

حییم رامون، وزیر سابق دادگستری رژیم صهیونیستی گفت که جنگی که دولت بنیامین نتانیاهو در نوار غزه به راه انداخت «به شکست استراتژیک» این رژیم ختم شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیران اسپانیا، نروژ و ایرلند اعلام کردند برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین و حمایت از عضویت کامل آن در سازمان ملل آماده هستد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیران اسپانیا، نروژ و ایرلند اعلام کردند برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین و حمایت از عضویت کامل آن در سازمان ملل آماده هستد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به‌دنبال راکت باران شهرک‌های مجاور نوار غزه از سوی مقاومت فلسطین، آژیر هشدار در این شهرک‌های صهیونیست نشین به صدا درآمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد که شهرک‌های اطراف نوار غزه را هدف حمله موشکی قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از رهبران جنبش حماس گفت: رژیم اشغالگر باید بداند جنایاتش در منطقه بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو شورای عالی سیاسی یمن خاطرنشان کرد: این موشک‌های ما است که آمریکایی‌ها را به وحشت انداخته و مضطرب کرده و آرامش آنان را در دریا گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«محمدعلی الحوثی» تصریح کرد: موشک‌های یمنی اجازه نخواهد داد که دریای سرخ به عرصه‌ای برای جولان ارتش آمریکایی تبدیل شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز 22فروردین در دیدار مسوولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و جمعی از قشرهای مختلف مردم به مناسبت عید سعید فطر، ضمن قدردانی از حضور شگفت‌آور و خروش ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس، تاکید کردند: تشکر واقعی از ملت، با استمرار تلاش‌های بی‌وقفه مسوولان برای حل مشکلات و منضبط کردن این تلاش‌ها محقق خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«اگر جهان از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی به وقت فاجعه غزه زندگی می کرد، پس از حمله اسرائیل به کنسولگری در دمشق، به وقت ایران زندگی می کند.» غسان شربل مدیر مسوول روزنامه الشرق الاوسط و از روزنامه نگاران سرشناس جهان عرب در تحلیلی از چشم‌انداز تنش در خاورمیانه می‌نویسد: اگر روزنامه نگاری به خاطرات اخیر خاورمیانه بپردازد، نمی‌تواند رویداد های زیبا یا خوش‌بینانه را بیابد. این جنس از خاطرات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از حمله حماس به اسرائیل، معادلات تل آویو بر هم خورد؛ بازیگری که تا پیش از این تلاش داشت بدون لحاظ کردن راه حل دو کشوری، فرایند عادی سازی روابطش با بازیگران عرب را کلید زده و موجودیتش را تثبیت کند. حالا تل‌آویو بر سر دوراهی باقی مانده و تداوم این جنگ می تواند چالش های این بازیگر با آمریکا را تشدید کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی جنبش حماس فلسطین تاکید کرد حملات اسرائیل در ایام عید فطر تشدید شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: الحوثی با هشدار به ارتش آمریکا اعلام کرد که موشک‌های یمنی اجازه نخواهند داد که دریای سرخ به عرصه‌ای برای جولان ارتش آمریکا تبدیل شود و ملت و ارتش یمن تا رفع محاصره از غزه ثابت قدم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی که دقایقی پیش به منزلی در مرکز نوار غزه صورت گرفت، 5 شهید و 30 زخمی برجای گذاشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: ناظران ضمن اشاره به پویایی تازه دیپلماسی ایران در خاورمیانه به شکست پروژه های واشنگتن اشاره کرده و بر این باورند که آمریکا امروز در برابر ایران و محور مقاومت گزینه های چندانی ندارد.