شنبه 9 تیر 1403

کاخ سفید بیانیه داد / اسرائیل را تجهیز می کنیم

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
کاخ سفید بیانیه داد / اسرائیل را تجهیز می کنیم

اقتصادنیوز: کاخ سفید اعلام کرد که این کشوربرای تجهیز رژیم صهیونیستی برای ادامه جنگ در غزه مصمم است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، کاخ سفید بار دیگر بر حمایت از رژیم صهیونیستی برای ادامه جنایت‌های خود در نوار غزه تاکید کرد.

کاخ سفید روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: آمریکا در کنار تل آویو ایستاده و تلاش خواهیم کرد تا آنچه را که برای دفاع از خود به آن نیاز دارد، ارائه کنیم.

بنا به بیانیه کاخ سفید، کمک های نظامی آمریکا همچنان راهی اراضی اشغالی می شود.

دولت آمریکا با اشاره به بالا گرفتن اختلافات با نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ما به همه اظهارات نتانیاهو پاسخ نخواهیم داد و بر تامین نیازهای تل آویو تمرکز خواهیم کرد.

خبر مرتبط وزارت دادگستری آمریکا بیانیه داد / بنیان گذار این وب سایت افشاگر محروم شد

اقتصادنیوز: بنا به اعلام وزارت دادگستری آمریکا، موسس پایگاه ویکی لیکس برای ورود به این کشور نیازمند دریافت مجوز است.

کاخ سفید در خصوص احتمال درگیری رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان اعلام کرد که آمریکا نمی‌خواهد شاهد جبهه جنگ جدیدی بین لبنان و رژیم صهیونیستی باشد و این جنگ به نفع هیچ طرفی نیست.

در ادامه این بیانیه ادعا شد که واشنگتن به تلاش جدی برای آرام کردن مرزهای شمالی فلسطین اشغالی از مسیرهای دیپلماتیک ادامه می دهد.

خبر مرتبط جهان در آستانه دوقطبی هولناک؛ زورآزمایی جدید چین و آمریکا در زمین هسته‌ای / اهداف پنهان پکن برای واشنگتن

اقتصادنیوز: گروهی از ناظران با استناد به تلاش چین برای گسترش زرادخانه هسته ای اش بر این باورند که پکن در صدد است تا بدینگونه نوعی تعادل استراتژیک تعریف کرده و بدین طریق بازدارندگی ایجاد کند؛ گزاره ای که امروز جهان را در آستانه دو قطبی هسته ای هولناک قرار داده است.

بنا به بیانیه کاخ سفید، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا و «یواف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مورد جنگ در غزه، حمایت از رژیم صهیونیستی و تنش در مرز لبنان و جلوگیری از وقوع جبهه جنگ دوم در مرزهای شمالی گفتگو کردند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
کاخ سفید بیانیه داد / اسرائیل را تجهیز می کنیم 2
کاخ سفید بیانیه داد / اسرائیل را تجهیز می کنیم 3