سه‌شنبه 24 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشریه آمریکایی به نقل از منابعی از احتمال بازگشت هیات مذاکره‌کنندگان جنبش فلسطینی حماس به شهر قاهره در روز شنبه نهم مارس خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع اسرائیلی اعلام کردند که تحرکات میانجی گرایانه عاموس هوکشتاین فرستاده ویژه آمریکا، میان لبنان و اسرائیل متوقف شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع صهیونیست اعلام کردند که عاموس هوکشتاین فرستاده آمریکا تحرکات خود برای میانجی گری میان رژیم صهیونیستی و لبنان را متوقف کرده است. رسانه صهیونیستی کان اعلام کرد که هوکشتاین تلاش‌های خود برای میانجی میان تل آویو و لبنان را پس از بن بست مذاکرات مربوط به جنگ غزه متوقف کرده است. بر اساس این گزارش، هوکشتاین، تلاش‌های خود را از سرنخواهد گرفت مگر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور عراق اظهار داشت: عراق خواستار برقراری روابط خوب با آمریکا نه تنها در مسائل نظامی، بلکه در زمینه های اقتصادی، تجاری، سیاسی، دیپلماتیک، علمی و فرهنگی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توقف تحرکات میانجی گرایانه عاموس هوکشتاین فرستاده ویژه آمریکا، میان لبنان واسرائیل، خطر جنگ تمام عیار میان حزب الله و تل آویو هر لحظه بیشتر می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گزارشگر سازمان ملل گفت: وضعیت زنان فلسطینی امتحانی است که جامعه بین‌المللی در آن شکست خورده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع فلسطینی به آخرین اوضاع نبرد در خان یونس در جنوب غزه اشاره کرده و از تحرکات نظامیان اسرائیل در این منطقه خبر دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پنج ماه است که زنان و کودکان غزه زیر فشار حملات رژیم صهیونیستی قرار دارند و البته نیروهای حماس با حماسه آفرینی به یکه‌تازی هفتاد ساله صهیونیست ها پایان دادند و معادلات آنان را بر هم زدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«آنروا» اعلام کرد که نوار غزه در آستانه ورود به قحطی قرار گرفته است و کودکان در آنجا به خاطر گرسنگی و تشنگی می‌میرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ در واکنش به سخنرانی سالیانه جو بایدن در کنگره گفت که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی خود با تاخیر بیش از 30 دقیقه‌ای، به ایالات متحده بی‌احترامی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) در بیانیه‌ای اعلام کرد حملاتی را علیه چهار موشک ضدکشتی و یک پهپاد که از نواحی تحت کنترل یمنی‌ها شلیک شده‌اند انجام داده است. خبرگزاری رویترز با گزارش این خبر افزود سنتکام علاوه بر این مدعی شده نیرو‌های این نهاد سه پهپاد را که از نواحی تحت کنترل یمنی‌ها به سمت خلیج عدن شلیک شده بود را منهدم کرده است. ارتش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمیسر کل آژانس کار و امدادرسانی آوارگان فلسطینی «آنروا» اعلام کر د که وضعیت در غزه فراتر از تمامی تصورات است و ما در هیچ بحران پیشینی چنین وضعیتی را ندیده بودیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران در سازمان ملل در نامه ای به شورای امنیت، بر حق مشروع و ذاتی خود برای پاسخگویی به هرگونه تهدید یا اقدام از سوی تل آویو علیه امنیت و منافع ملی ایران تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرسعید ایروانی، سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل متحد در نامه‌ای به شورای امنیت در خصوص تهدیدات رژیم اسرائیل نوشت: مکاتبه حاضر در پاسخ به نامه وزیر امور خارجه رژیم اسرائیل به رئیس شورای امنیت تهیه شده است. وزیر امور خارجه رژیم اسرائیل در نامه خود به دروغ، مبادرت به انتشار اطلاعات نادرست و ایراد ادعا‌های بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران نموده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت فلسطین همزمان با هشتم مارس (روز جهانی زن) به اوضاع فاجعه‌بار زنان در نوار غزه پرداخت و اعلام کرد که از آغاز تجاوزهای اسرائیل به این منطقه تاکنون، 9هزار زن به شهادت رسیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل در غزه درباره راه‌های ارسال کمک به مردم غزه گفت: راه‌های هوایی و دریایی نمی‌تواند جایگزین گذرگاه‌های زمینی شود.