سه‌شنبه 24 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک روزنامه اسرائیلی برنامه 10 ساله اسراییل را برای ماندن در غزه افشا کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری آمریکا در سومین سخنرانی سالانه خود در کنگره آمریکا به دونالد ترامپ، نامزد پیشرو حزب جمهوری‌خواه در انتخابات آمریکا تاخته و از سیاست‌های او انتقاد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به شورای امنیت، هشدار شدید ایران نسبت به هرگونه ماجراجویی نظامی یا فعالیت‌های مخرب رژیم اسرائیل در منطقه را اعلام کرد. نماینده ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به شورای امنیت، هشدار شدید ایران نسبت به هرگونه ماجراجویی نظامی یا فعالیت‌های مخرب رژیم اسرائیل در منطقه را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ امیر سعید ایروانی در این نامه خطاب به رییس دوره‌ای...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه تایمز رژیم صهیونیستی در گزارشی، برنامه 10 ساله «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر این رژیم برای ماندن در غزه را افشا کرد. این روزنامه به نقل از برخی مسئولان در تل‌آویو گزارش داد، اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی در مرحله اول جنگ، به دنبال از بین بردن جنبش حماس است که یک الی دو سال به طول می‌انجامد. در این گزارش آمده است...

وب‌گاه الف

نماینده ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به شورای امنیت درباره آنچه وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به رئیس شورای امنیت به دروغ، مبادرت به انتشار اطلاعات نادرست و ایراد ادعاهای بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران کرده است، پاسخ داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به شورای امنیت، هشدار شدید ایران نسبت به هرگونه ماجراجویی نظامی یا فعالیت‌های مخرب رژیم اسرائیل در منطقه را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه فلسطین با انتشار بیانیه‌ای نسبت به شهادت 27 زندانی غزه توسط اسرائیل واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

امیر سعید ایروانی در این نامه خطاب به رییس دوره‌ای شورای امنیت نوشت: اتهامات وارده در نامه مزبور کاملاً بی‌اساس بوده و قاطعانه رد می‌شود. این نامه نشان‌دهنده تلاش مذبوحانه دیگری از سوی رژیم اسرائیل برای منحرف نمودن توجه جامعه بین‌المللی از جنایات فاحش و نسل‌کشی بی‌پایان رژیم آپارتاید علیه مردم فلسطین در نوار غزه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت: حتی اگر معامله تبادل اسرا و آتش‌بس محقق شود، جنگ علیه غزه به ویژه علیه شهر رفح متوقف نخواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سفیر ایران در سازمان ملل در نامه به رئیس شورای امنیت و دبیرکل این سازمان بر حق مشروع و ذاتی ایران برای پاسخگویی به تهدید یا اقدام از سوی این رژیم علیه امنیت و منافع ملی خود تأکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به شورای امنیت درباره آنچه وزیر امور خارجه اسرائیل به رئیس شورای امنیت به دروغ، مبادرت به انتشار اطلاعات نادرست و ایراد ادعاهای بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران کرده است، پاسخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد ویلیام برنز رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا قرار است به زودی به عنوان آخرین تلاش برای دست‌یابی به توافق آتش‌بس در غزه قبل از ماه رمضان، راهی اراضی اشغالی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان ملل احداث چند هزار واحد مسکونی جدید برای شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد ویلیام برنز رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا قرار است به زودی به عنوان آخرین تلاش برای دست‌یابی به توافق آتش‌بس در غزه قبل از ماه رمضان، راهی اراضی اشغالی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه فلسطین به تصمیم رژیم صهیونیستی برای اشغال اراضی فلسطین به منظور اهداف استعمارگرایانه واکنش نشان داد.