سه‌شنبه 24 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتانیاهو در سخنانی اعلام کرد حملات این رژیم علیه تمامی مواضع متعلق به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، به‌ویژه در رفح ادامه می‌یابد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تحقیقاتی در خصوص شکست این رژیم در برابر عملیات طوفان الاقصی نیرو‌های مقاومت فلسطین در تاریخ هفت اکتبر سال گذشته میلادی آغاز خواهد شد. وی افزود: هدف از این تحقیقات درس گرفتن است. ما شاهد حوادث سختی بودیم و نتوانستیم از اسرائیلی‌ها حمایت کنیم. این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن، با انزجار از سکوت جامعه جهانی درباره جنایات در غزه اعلام کرد در زمینه جنایات علیه فلسطینی ها، متهم ردیف اول هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه نقشی کلیدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس اعلام یک روزنامه لبنانی، اسرائیل ضرب‌الاجل 15 مارس را جهت توافق دیپلماتیک برای عقب راندن نیروهای این گروه از جنوب لبنان تعیین کرده و پس از آن آماده است درگیری‌های مرزی را به یک جنگ تبدیل کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی عراق و حزب الله در عملیاتی ترکیبی، پایگاه کنترل هوایی و تاسیسات صهیونیست‌ها را هدف قرار دادند.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: در چند ماه گذشته شاهد مواضع خوب کشورهای اسلامی هستیم، اما اقدام عملی را شاهد نبودیم؛ کشورهای اسلامی باید حرف‌ها و مواضع خود را تبدیل به عمل کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در سخنانی بار دیگر از نتانیاهو انتقاد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای از بازگشت هیات مذاکره کننده برای مشورت با رهبران جنبش خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه الجزیره از پایان بی نتیجه مذاکرات قاهره برای دستیابی به توافق آتش‌بس و تبادل اسرا خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا تأکید کرد: واضح است نیروهای اسرائیلی در حفاظت از غیرنظامیان و زیرساخت‌های غیرنظامی موفق عمل نکرده‌اند و کمک‌های بشردوستانه وارد شده به غزه کافی نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا معتقد است که اقدامات رژیم صهیونیستی در نوار غزه این احتمال را مطرح می‌کند که اهداف این رژیم فراتر از نابودی جنبش حماس است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه الجزیره پایان بی‌نتیجه مذاکرات قاهره برای دستیابی به توافق آتش‌بس و تبادل اسرا میان حماس را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته چند مقام آگاه از گفت‌وگوها، مذاکرات میان رژیم صهیونیستی و حماس بر سر آزادی ده‌ها اسیر صهیونیست که در غزه به سر می‌بردند، متوقف شده و امیدها برای دستیابی به توافق پیش از آغاز ماه رمضان در چند روز آینده را کم‌رنگ کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه المیادین در این باره اعلام کرد که بیش از 10 موشک از خاک لبنان به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کنگره بین‌المللی اشغال فلسطین از دیدگاه حقوق بین‌الملل و نقض حقوق بشر دوستانه در غزه، روز پنج شنبه 17 اسفندماه 1402 با حضور رئیس قوه قضائیه، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه، رئیس جمعیت هلال احمر، رئیس کنگره بین‌المللی اشغال فلسطین و بیش از 30 هزار نفر از اساتید و پژوهشگران و حقوق‌دانان ایرانی و بین‌المللی حضوری و مجازی برگزار شد. در این نشست غریب‌آبادی...