سه‌شنبه 24 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آفریقای جنوبی از دیوان بین‌المللی دادگستری خواست تا «تدابیر اضطراری جدیدی» را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشارکت عمیق نظامی آمریکا با رژیم صهیونیستی که هر ساله بیش از 3 میلیارد دلار کمک نظامی از واشنگتن دریافت می کند، باعث افزایش فوری محموله‌های تسلیحاتی پس از 7 اکتبر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه دولت موقت لبنان با محکوم کردن تهدیدات سران اشغالگر مبنی بر گسترش جنگ و بازگرداندن لبنان به «عصر حجر» گفت، پاسخ ما همچنان این است که لبنان به دنبال جنگ نیست و هرگز هم نبوده اما ما همه تلاش خود را برای مقابله با قصد کابینه اسرائیل در وقوع جنگ و گسترش آن به کار می‌گیریم؛ چرا که این جنگ با همه جنگ‌های قبلی متفاوت خواهد بود و پیامدهای آن گریبان کل منطقه را می‌گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کاظم غریب آبادی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی، بر نقص تمامی قوانین بین المللی حقوقی و حقوق بشردوستانه توسط این رژیم تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای نوشت: عربستان سعودی به شدت تصمیم اشغالگران اسرائیلی مبنی بر احداث حدود 3500 واحد شهرک نشین جدید در کرانه باختری را محکوم می کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جنگ در حالی وارد روز 153ام شده که تا این لحظه 30717 نفر در حملات این رژیم در نوار غزه به شهادت رسیده و 72156 نفر نیز زخمی شدند. بیش از 7000 نفر نیز مفقود و زیر آوار هستند. علاوه بر این اشغالگران صد‌ها نفر از ساکنان نوار غزه را هم بازداشت کرده‌اند. همزمان با جنگ در غزه، مذاکرات برای آتش‌بس و مبادله اسرا نیز ادامه دارد هرچند تا این لحظه هیچ نتیجه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرنگار الجزیره از حمله نیرو‌های اشغالگر صهیونیست به رام‌الله در مرکز کرانه باختری خبر داده و اعلام کرد که نظامیان صهیونیست شماری از فلسطینی‌ها از جمله اسرای آزاد شده در این منطقه را بازداشت کردند. هلال احمر فلسطین هم از زخمی شدن 3 نفر در شهر طوباس واقع در کرانه باختری در درگیری با نظامیان صهیونیست خبر داد. گردان‌های القسام اعلام کردند که رزمندگان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از رهبران جنبش حماس گفت: چارچوب نشست پاریس 2 مبنایی برای مذاکرات نبود بلکه مذاکرات بر اساس پیشنهادات جدید صورت گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا ادعا کرد: «ما هیچ وقت جلوی رسیدن دارو به مردم ایران را نگرفته ایم.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت آفریقای جنوبی از دیوان بین‌المللی دادگستری درخواست کرد تا اقدامات اضطراری بیشتری علیه رژیم صهیونیستی در پی تحمیل «گرسنگی» علیه ساکنان غزه اتخاذ کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه آمریکایی واشنگتن پست فاش کرد که کاخ سفید از زمان آغاز جنگ غزه، بیش از 100 محموله تسلیحاتی محرمانه به اسراییل ارسال کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از اعضای عالی شورای سیاسی انصارالله در واکنش به ادعای آمریکا درباره حمله عامدانه انصارالله به غیرنظامیان در کشتی اعلام کرد: که نیروهای یمنی عامدانه غیرنظامیان را هدف قرار نمی‌دهد و بر این مدعا شاهد داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای با اعلام آمادگی کامل گروه‌های مقاومت عراقی در نبرد با صهیونیست‌ها از ادامه حملات به مناطق اشغالی تا پایبندی این رژیم به آتش بس در غزه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر حماس در اظهاراتی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل همواره به دنبال توافق آتش‌بس موقت هستند، تاکید کرد: مقاومت شکست نخواهد خورد و دوره (رژیم) اسرائیل به پایان رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های صهیونیستی از اصابت دو موشک به اهدافی در بلندی‌های اشغالی جولان سوریه خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آفریقای جنوبی از دادگاه لاهه درخواست کرد تا اقدامات اضطراری بیشتری علیه رژیم صهیونیستی در پی تحمیل «گرسنگی» علیه ساکنان غزه اتخاذ کند.