سه‌شنبه 24 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع خبری بامداد پنجشنبه گزارش دادند، در حملات رژیم صهیونیستی به مرکز نوار غزه 17 فلسطینی شهید و شماری زخمی شدند. پایگاه خبری فلسطین الیوم گزارش داد که در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات و دیر البلح تاکنون 17 نفر شهید و شماری زخمی شدند. مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر (15 مهر) عملیات منحصر به فردی را با...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دولت آفریقایی جنوبی روز چهارشنبه از دیوان بین‌المللی دادگستری درخواست کرد که اقدامات اضطراری بیشتری علیه رژیم صهیونیستی در پی وقوع «قحطی گسترده» ناشی از تجاوز این رژیم به نوار غزه اتخاذ کند. شبکه خبری الجزیره چهارشنبه شب گزارش داد که آفریقای جنوبی از دیوان بین‌المللی دادگستری درخواست کرد تا اقدامات اضطراری بیشتری علیه رژیم صهیونیستی اتخاذ کند. آفریقای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد علی الحوثی به ادعاهای آمریکایی‌ها درباره حمله موفقیت‌آمیز انصارالله به کشتی‌های عازم اسراییل واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه خبری الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد یک نظامی دیگر این رژیم در نبردهای نوار غزه کشته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر امور بشردوستانه سازمان ملل اعلام کرد: رژیم صهیونیستی در ماه فوریه از 40 درصد از مأموریت‌های کمک‌رسانی در نوار غزه جلوگیری کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان ملل در پی حمله یمنی ها به کشتی آمریکایی گفت: ما بسیار نگران تداوم حوادث در دریای سرخ هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش اسرائیل چهارشنبه شب اعلام کرد که یک نظامی این رژیم در غزه کشته و 13 نفر دیگر زخمی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری چهارشنبه شب از حمله آمریکا و انگلیس به فرودگاه بین‌المللی الحدیده واقع در غرب یمن خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که در پی جنگ ویرانگر اسرائیل علیه ساکنان نوار غزه، تاکنون 20 نفر بر اثر قحطی و سوءتغذیه در این باریکه به شهادت رسیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری چهارشنبه شب گزارش دادند، نظامیان اسرائیلی، فلسطینیان در صف انتظار کمک‌های بشردوستانه در شهر غزه را هدف قرار دادند.

وب‌گاه عصر ایران

«جان کربی» مشاور بخش ارتباطات امنیت ملی کاخ سفید امروز چهارشنبه در سخنانی ادعا کرد: «ما از هیچ فرآیندی که باعث کاهش مساحت نوار غزه، جابجایی اجباری یا اشغال مجدد نوار غزه شود، حمایت نمی کنیم.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که نیروی دریایی ارتش این کشور کشتی آمریکایی «ترو کانفیدنس TRUE CONFIDENCE» را در خلیج عدن با اژدرهای دریایی مناسب هدف قرار داده و آن را به آتش کشیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام نظامی آمریکا در پی اعلام ناپدید شدن سه ملوان کشتی آمریکایی هدف قرار گرفته در باب المندب مدعی شد دو ملوان این کشتی باری در حمله یمنی‌ها در خلیج عدن کشته شده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک تحلیلگر اسرائیلی از طرح آمریکا برای برقراری آتش‌بس میان حزب‌الله لبنان و تل‌آویو سخن گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از عملیات جدید ارتش یمن علیه یک کشتی آمریکایی در خلیج عدن خبر داد. سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: نیروی دریایی، کشتی آمریکایی «ترو کانفیدنس TRUE CONFIDENCE» را در خلیج عدن هدف قرار داد. سریع تاکید کرد: این عملیات با چند اژدر دریایی مناسب به انجام رسید و این اژدرها به لطف خداوند به صورت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (چهارشنبه) در سخنانی از هدف قرار دادن «دقیق» یک کشتی آمریکایی در خلیج عدن خبر داد.