سه‌شنبه 24 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا گفت: بدون توافق آتش بس تا ماه رمضان، وضعیت در اسرائیل و به طور خاص «اورشلیم» «بسیار بسیار خطرناک» خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیران خارجه جمهوری اسلامی ایران و تاجیکستان در حاشیه نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی هنگام سوار شدن به هواپیمای ریاست جمهوری موسوم به ایر فورس وان در فرودگاه هاگرستون تاکید کرد: ما به آتش بس نیاز داریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«اسامه حمدان» از رهبران جنبش حماس امروز (سه شنبه) در این باره اظهار داشت: دشمن نتوانست اراده مردم ما را بشکند و به هیچ یک از اهداف خود نرسید. ارتش اسرائیل تروریست و قاتل زنان و کودکان است و فقط در انجام این کار خوب عمل می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان در حاشیه نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی در جده با موضوع غزه با هاکان فیدان وزیر امورخارجه ترکیه دیدار و گفت وگو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در حالیکه از ابتدای جنگ فعلی غزه، حمایت‌های مالی، نظامی و امنیتی همه جانبه از رژیم اسرائیل در بمباران نوار غزه به تلافی عملیات طوفان الاقصی داشته است، مدعی شد که واشنگتن متعهد به انجام تمام اقدامات برای ارسال کمک‌های بیشتر به غزه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه کشورمان در دومین نشست اضطراری وزیران امور خارجه سازمان همکاری‌های اسلامی گفت: اخراج رژیم صهیونیستی از مجمع عمومی سازمان ملل متحد یک ضرورت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی عملیات انجام داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی در نشسشت وزیران خارجه کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی درباره غزه در شهر جده اعلام کرد که زمان به رسمیت شناختن کشور فلسطین به پایتختی قدس شرقی از سوی کشور‌های جهان فرارسیده است. بن فرحان گفت: جامعه بین‌الملل باید به مسوولیت خود در دفاع از غیرنظامیان در غزه و ممانعت از کوچاندن اجباری آنان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «افزایش مالیات بانک‌ها یک قدم بزرگ است، زیرا بانک‌ها گاو مقدس که نیستند و می‌توان از آن‌ها پول جمع کرد»، این را رئیس کمیته مالی کنست «موشه گافنی» بیان داشته است. بانک‌های رژیم صهیونیستی مجبور شده‌اند به عنوان بخشی از تلاش قانونگذاران کنست برای یافتن راه‌های جدید در تقویت خزانه عمومی این رژیم که به دلیل هزینه‌های تجاوز به نوار غزه خالی شده است...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه عربستان سعودی گفت: زمان به رسمیت شناختن کشور فلسطین از سوی کشور‌های جهان فرا رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بن فرحان گفت: جامعه بین‌الملل باید به مسوولیت خود در دفاع از غیرنظامیان در غزه و ممانعت از کوچاندن اجباری آنان عمل کند. جامعه بین‌الملل همچنان در توقف کشتار در نوار غزه ناکام است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که محاصره نوار غزه و حملات ارتش اسرائیل به فلسطینیان ادامه دارد، نماینده یک نهاد امدادی بین‌المللی درباره سوءتغذیه ناگوار ساکنان شامل غزه هشدار داد. نماینده سازمان بهداشت جهانی در نوار غزه و کرانه باختری ریچارد پیترکورن روز سه شنبه درباره کمبود شدید مواد غذایی و سوءتغذیه فلسطینیان اعلام کرد که «وضعیت در شمال غزه به طوری خاص ناگوار است». وی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای گفت: من نمی‌خواهم شاهد کشته شدن فلسطینی‌ها باشم و فکر می‌کنم این برخلاف آن چیزی است که ما به‌عنوان آمریکایی به آن معتقدیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروهی از حامیان فلسطین مواضع «نیکی هیلی» در حمایت از نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه عربستان در اجلاس سازمان همکاری اسلامی بر لزوم پایان دادن به درد و رنج ملت فلسطین و تشکیل کشور فلسطین تاکید کرد.