سه‌شنبه 24 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون اجرایی برنامه جهانی غذا اعلام کرد که نیروهای اسرائیل از تحویل 14 کامیون حامل مواد غذایی به مردم در شمال نوار غزه جلوگیری کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اجرایی برنامه جهانی غذا اعلام کرد که نیروهای اسرائیل از تحویل 14 کامیون حامل مواد غذایی به مردم در شمال نوار غزه جلوگیری کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رژیم صهیونیستی ادعا کرد، اجازه ارسال کمک‌های بشردوستانه برای شمال نوار غزه از طریق دریا را خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد سلامه، خبرنگار فلسطینی در بمباران خانه‌ای در دیر البلح در مرکز نوار غزه توسط اشغالگران اسرائیلی به شهادت رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با شهادت خبرنگاری دیگر در غزه، تعداد شهدای خبرنگار در غزه باز هم افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه الجزایر در نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی گفت: محکومیت کشتار جمعی فلسطینیان در نوار غزه به تنهایی مانع از جنایت‌های رژیم صهیونیستی نمی‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز سه‌شنبه در کنفرانسی خبری درخصوص مذاکرات توافق آتش‌بس در غزه گفت: می‌توان از موانعی که در سد راه حصول آتش‌بس در نوار غزه قرار گرفته‌اند، عبور کرد. ما باور داریم که توافق میان حماس و اسرائیل امکان‌پذیر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، ریاض المالکی وزیر خارجه تشکیلات خودگردان در نشست وزیران خارجه کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی اعلام کرد که اشغالگران سیاست تحمیل قحطی و گرسنگی را در نوار غزه به کار گرفته‌اند. المالکی افزود: استفاده از سیاست تحمیل قحطی و گرسنگی به ساکنان نوار غزه از سوی اشغالگران به جان‌باختن 20 کودک بر اثر گرسنگی در روز‌های گذشته اخیر انجامیده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسامه حمدان گفت: حماس به دنبال آتش بس است ولی اسرائیل کارشکنی می کند.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پایان دومین نشست اضطراری سازمان همکاری‌های اسلامی که در شهر جده عربستان برگزار گردید، در جمع خبرنگاران حضور یافت و به سوالات آنان پاسخ داد. وزیر امور خارجه در مورد آخرین وضعیت اعزام حج عمره گفت در دیدار با وزیر خارجه عربستان به بررسی آخرین وضعیت همکاری‌های اقتصادی و تجاری و رفع موانع موجود در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیران خارجه جمهوری اسلامی ایران و تاجیکستان در حاشیه نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین امیرعبداللهیان سه شنبه شب در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی در جده و در جمع خبرنگاران جزییات رایزنی‌های خود با وزیر خارجه آذربایجان برای بازگشت دیپلمات های آذربایجانی به ایران را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه دومین نشست اضطراری سازمان همکاری‌های اسلامی که در شهر جده عربستان در حال برگزاری است، خطاب به خبرنگاران گفت در دیدار با وزیر خارجه جمهوری آذربایجان در مورد آخرین وضعیت منطقه با یکدیگر به گفت و گو پرداختیم. او ادامه داد توافق کردیم که با توجه به برگزاری دادگاه ضارب دیپلمات آذربایجانی در تهران...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی سفر بدون هماهنگی بنی گانتز به آمریکا را تاسف‌برانگیز توصیف کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی عملیات‌های جدیدی را علیه رژیم صهیونیستی به انجام رسانده‌اند. اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 3:25 عصر امروز سه‌شنبه پنجم مارس 2024 یک تانک مرکاوا...