سه‌شنبه 24 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار‌های دیپلماتیک در ژنو، با وولکر ترک کمیسیر عالی حقوق بشر سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که یکی دیگر از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی را مورد حمله موشکی قرار داده است. اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 3:18 عصر امروز سه‌شنبه بیست‌وهفتم فوریه 2024...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه از کشورهای سازمان همکاری اسلامی خواست اقدامات جنایتکارانه اسراییل را فاش کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه خواستار افشای اقدامات جنایتکارانه اسراییل شد.

وب‌گاه الف

وزارت امور خارجه انگلیس امروز (سه‌شنبه) از اقدام هماهنگ این کشور و آمریکا برای وضع تحریم‌های جدید علیه ایران به بهانه حمایت از جنبش انصارالله خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «جنت یلن» وزیر خزانه داری آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد که اگر جنگ میان رژیم صهیونیستی و غزه به یک درگیری منطقه ای تبدیل شود، تهدیدی برای چشم انداز اقتصاد جهانی خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه آمریکایی مدعی شده یحیی سنوار که سمت ریاست حماس را بر عهده دارد، همچنان در غزه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اسسا گزارش واشنگتن‌پست، رئیس جنبش حماس در غزه بر خلاف آنچه اخیراً رسانه‌های صهیونیستی از فرار او به مصر خبر داده بودند، همچنان در غزه است.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس طرح آتش بس پیشنهادی اسرائیل که حماس در حال بررسی آن است، بیمارستان ها و نانوایی ها در غزه تعمیر می شوند و روزانه 500 کامیون حامل کمک های بشردوستانه وارد نوار غزه می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه قطر درباره اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا که گفته بود آتش‌بس تا دوشنبه حاصل می‌شود، اظهار داشت که نمی‌توان در خصوص این اظهارات، اظهار نظر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای از حمله موشکی جدید حزب‌الله به مواضع ارتش اسرائیل خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در دومین روز از سفر خود به ژنو، با «ایوان خیل پینتو» وزیر امور خارجه ونزوئلا دیدار و گفتگو کرد. امیرعبداللهیان در این دیدار با اظهار خرسندی از پیشرفت‌های حاصله در روابط دو کشور به ویژه پس از دو دیدار رؤسای جمهور دو کشور در تهران و کاراکاس، به امضای 19 سند همکاری از جمله سند همکاری‌های بلند مدت 20 ساله...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از حملات هوایی و توپخانه‌ای اسرائیل به مناطق جنوبی لبنان خبر دادند.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نرگس عبدلی - بر همگان آشکار است که برای جنگ ابعاد مختلفی است که یکی از این ابعاد بعد فرهنگیست و در بعد فرهنگی، جنگ روایت از برجسته‌ترین موضوعات است. جنگی که در طول درگیری 140 روزه نوار غزه و رژیم صهیونیستی طرفین این درگیری و جبهه‌های درگیر با آن را به خود مشغول داشته است؛ و میتوان گفت یکی از مهمترین جبهه‌های غرب، جنگ رسانه‌ای برای تغییر جای ظالم و مظلوم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخلاف آنچه که اخیرا رسانه‌های صهیونیستی ادعا کرده بودند، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در گزارشی اعلام کرد که «یحیی السنوار» رییس حماس در غزه همچنان در این منطقه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه ایران در دومین روز سفر خود به ژنو با «ایوان خیل پینتو» همتای ونزوئلایی خود دیدار و رایزنی کرد.