شنبه 8 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه نود

ورزشی وب‌گاه نود

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر قرار است به خاطر کرونا، لیگ را تعطیل کنند برای فصل آینده چه کاری خواهند کرد؟

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن دفاع از کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی و پاداش وی برای جام ملت‌ها، گفت: خبر حضور استراماچونی در تیم ملی کار کسی است که کل فوتبال را به هم ریخته است.

امید عالیشاه، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چنانچه قصد بر تعطیلی لیگ است باید به مانند لیگ فرانسه عمل کنند.

احمد سعادتمند و فرهاد مجیدی مدیرعامل و سرمربی آبی پوشان امروز با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید 12 ورزشگاه استاندارد در ایران وجود دارد که مجوزهای AFC را در گذشته کسب کرده‌اند و می‌توانند میزبان جام ملت‌ها شوند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: مربی مصاحبه کرده بود که شرایط جدول را وجه مصالحه سلامت مردم نکنیم و در ادامه گفته بود اگر قرار است ما سقوط کنیم لیگ ادامه داشته باشد، این نشان می دهد او نگرانی فنی دارد.

عضو سابق کانون مربیان فوتبال 8 سال در کانون مربیان به عنوان عضو هیأت مدیره حضور داشتم ولی نه فدراسیون کانون مربیان را تحویل می‌گیرد و نه حتی خود مربیان.

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌و‌گویی مفصل پیرامون مسائل مختلف فوتبال صحبت و ابراز امیدواری کرد بتواند با کسب عنوان قهرمانی با سرخپوشان این تیم را ترک کند و راهی بلژیک شود.

هافبک تیم فوتبال تراکتور گفت: کرونا همه را می‌کشد و شوخی هم ندارد، ما تمرین کنیم و اگر مشکلی پیش بیاید، چه کسی مسئولیتش را قبول می‌کند؟

گلر تراکتور کاندیدای بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016 شد.

رسانه های ترکیه ای از شروع تمرینات گروهی تیم ترابزون اسپور ترکیه خبر دادند.

باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای ضمن تاکید بر لزوم اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و سلامت عمومی، مخالفت قاطع خود را با رها کردن رقابت‌های لیگ، به صورت نیمه‌کاره، اعلام کرد.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال می گوید مهد محمدنبی از اتفاقات سال 93 و استعفای اجباری از دبیرکلی به خاطر فشارهای وزارت ورزش دلخور نیست. او وزارت ورزش و پرداخت نشدن بودجه را باعث چنین تصمیمی می داند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت:: همیشه چنین شعارهایی می‌دهند ولی به اعتقاد من خصوصی‌سازی این دو باشگاه به سرانجام نمی‌رسد.

مالک باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد: صدرصد با ادامه برگزاری لیگ برتر مخالف است.

مالک باشگاه شهر خودرو مشهد گفت: من در همین فصل نزدیک 40 میلیارد تومان برای باشگاه پدیده هزینه کرده‌ام و نزدیک به 13 میلیارد تومان درآمد به دست آورده‌ام.