چهارشنبه 13 تیر 1403

نورون

نورون

وب‌گاه 55 آنلاین

به 10 دلیل می‌رسد که به نیاز دنیا به رهبران زن اشاره دارد تا به بهشت تبدیل شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دانشمندان اخیرا کشف کرده اند که ورزش علاوه بر سلامت جسمی برای مغز نیز مفید می باشد و با آزمایش هایی که انجام داده اند "بهترین ورزش مغز" را یافته و فواید آن را منتشر کرده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: نخستین آدم آهنی جهان که یک پزشک انگلیسی مبتلا به بیماری نورون حرکتی بود، در سن 64 سالگی درگذشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

نخستین آدم آهنی جهان که یک پزشک انگلیسی مبتلا به بیماری نورون حرکتی بود، در سن 64 سالگی درگذشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با بررسی سلامت چشم ها می توان به سلامت کلی بدن پی برد و طول عمر فرد را پیش بینی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محققان علوم اعصاب اخیرا اظهار کرده‌اند عادت به خوابیدن راهی خوب برای پاکسازی مغز است.

وب‌گاه فرارو

بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) یا بیماری لو گهریگ یک بیماری نورون‌های حرکتی است که موجب تخریب پیشرونده و غیرقابل ترمیم در دستگاه عصبی مرکزی (مغز و نخاع) و دستگاه عصبی محیطی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زردچوبه به عنوان پادشاه ادویه‌ها جایگاه ویژه‌ای در درمان بسیاری از بیماری‌ها در انسان محسوب می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

‌ترنت الکساندر آرنولد دفاع راست لیورپول بدون تردید یکی از بهترین‌های فوتبال دنیا در پست خودش است و در سال‌های اخیر عملکرد درخشانی از خود ارائه داده است.

وب‌گاه تابناک

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌های عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

وب‌گاه فرارو

اکثر افراد با علائم شایع‌تر روده ناسالم مانند سوزش سر دل، سوء هاضمه و حالت تهوع آشنا هستند. با این وجود، نفخ، یبوست و اسهال نیز اغلب نشان دهنده مشکلات گوارشی هستند.

وب‌گاه 55 آنلاین

پیوند میکروبیوتای مدفوع هر چقدر هم که ناراحت کننده به نظر برسد، در صورتی که اثرات مشابه را در انسان نشان دهد، می تواند کیفیت زندگی و به طور بالقوه طول عمر را بهبود بخشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگر ساکن تهران هستید و از بیماری های عصبی رنج می برید، با مراجعه به یک متخصص مغز و اعصاب در تهران می توانید این مشکلات را درمان کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیوند میکروبیوتای مدفوع هر چقدر هم که ناراحت کننده به نظر برسد، در صورتی که اثرات مشابه را در انسان نشان دهد، می تواند کیفیت زندگی و به طور بالقوه طول عمر را بهبود بخشد.

وب‌گاه تابناک

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیو‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.