جمعه 8 تیر 1403

نورون

نورون

وب‌گاه عرشه آنلاین

این بدان معنا نیست که داشتن سطوح پایین فولات همیشه منجر به افسردگی می شود، یا داشتن سطوح طبیعی فولات از افسردگی جلوگیری می کند. این بدان معنا نیست که داشتن سطوح پایین فولات همیشه منجر به افسردگی می شود، یا داشتن سطوح طبیعی فولات از افسردگی جلوگیری می کند. این بدان معنا نیست که داشتن سطوح پایین فولات همیشه منجر به افسردگی می شود، یا داشتن سطوح طبیعی فولات از افسردگی جلوگیری می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استرس مزمن می‌تواند آسیب جدی به سلامت جسمی و روحی افراد وارد کند و خطر ابتلا به بیماری‌هایی چون بیماری قلبی و افسردگی را افزایش دهد. شاید بهتر باشد برای تسکین استرس‌های روزمره، کمی رژیم غذایی خود را تغییر دهید.

وب‌گاه خبر آنلاین

استرس مزمن می‌تواند آسیب جدی به سلامت جسمی و روحی افراد وارد کند و خطر ابتلا به بیماری‌هایی چون بیماری قلبی و افسردگی را افزایش دهد. شاید بهتر باشد برای تسکین استرس‌های روزمره، کمی رژیم غذایی خود را تغییر دهید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میزان هزینه پرداختی مردم برای سلامت، یکی از شاخص‌های ارزیابی در بررسی میزان دسترسی عادلانه به خدمات سلامت به شمار می‌رود و دولت‌ها تلاش می‌کنند با گسترش چتر بیمه و اعطای یارانه، عدالت در سلامت را در جوامع خود اجرایی کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برگ ترخون حاوی ویتامین B12 است که در عملکرد عصبی نقش دارد. این ویتامین، نورون را از هرگونه صدمه محافظت می‌کند و به کاهش علائم نوروپاتی مانند سوزن سوزن شدن یا بی حسی کمک می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

برگ ترخون حاوی ویتامین B12 است که در عملکرد عصبی نقش دارد. این ویتامین، نورون را از هرگونه صدمه محافظت می‌کند و به کاهش علائم نوروپاتی مانند سوزن سوزن شدن یا بی حسی کمک می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

برگ ترخون حاوی ویتامین B12 است که در عملکرد عصبی نقش دارد. این ویتامین، نورون را از هرگونه صدمه محافظت می کند و به کاهش علائم نوروپاتی مانند سوزن سوزن شدن یا بی حسی کمک می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آنچه می‌خورید، علاوه بر سلامت جسمانی، بر خلق و خو و سلامت روانی شما نیز تأثیر می‌گذارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نتایج یک تحقیق جدید روی موش‌ها نشان می‌دهد که ارتباط بالقوه‌ای بین مصرف طولانی‌مدت روغن‌های آشپزی دوباره گرم شده و افزایش روند تخریب اندام‌های مغز و اعصاب وجود دارد.

وب‌گاه عصر ایران

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که مغز پیچیده ترین جسم جهان است. این اندام بیش از 89 میلیارد سلول عصبی دارد که هرکدام به 7000 نورون متصل‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

انویدیا در رویداد سالانه GTC خود از تراشه‌های جدیدی رونمایی کرد که ادعا می‌کند قدرتمندترین تراشه‌های جهان هستند.

وب‌گاه فرارو

شایع‌ترین علامت سکته مغزی «شل شدن ناگهانی» عضله صورت، بازو یا پا است که بیشتر نیز در یک طرف بدن دیده می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منظور از سکته مغزی، آسیب به بافت مغز به دلیل وقفه در گردش جریان خون در مغز است که باعث می‌شود اکسیژن مورد نیاز بافت‌های مغز تامین نشود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منظور از سکته مغزی، آسیب به بافت مغز به دلیل وقفه در گردش جریان خون در مغز است که باعث می‌شود اکسیژن مورد نیاز بافت‌های مغز تامین نشود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطر زوال عقل مرتبط با ویتامینی است که معمولا در مواد غذایی محبوب صبحانه یافت می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطر زوال عقل مرتبط با ویتامینی است که معمولا در مواد غذایی محبوب صبحانه یافت می‌شود