یک‌شنبه 8 مهر 1403

نورون

نورون

وب‌گاه مشرق نیوز

عناب دارای خواص ضد التهابی است. مبارزه با التهاب می تواند راهی برای دفع سموم و تقویت ایمنی باشد. اما اطلاعات بیشتری در این زمینه لازم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ریچارد شکنر و ماروین کارلسن 2 چهره مطرح تئاتر جهان در قالب سمینار بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی به ارائه نقطه نظرات خود درباره خاستگاه تئاتر و نمایش آیینی پرداختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تمرین های ساده زیر به شما کمک می کند از سلامت مغز خود اطمینان حاصل کنید و آن را چابک و کارآمد نگه دارید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در مطالعه ای که در موشهای مبتلا به بیماری پارکینسون انجام شد، مصرف دارچین به محافظت از نورون ها کمک کرده و باعث بهبود عملکرد عضلانی گردید.

وب‌گاه خبر آنلاین

دانشمندان همواره به مزایای یک مغز متمرکز و پیچیده اتکا می کنند و معمولا آنچه که یک شبکه عصبی ساده می تواند انجام بدهد را دست کم می گیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ادویه‌ای که با پیری سلول‌ها مبارزه می‌کند. دارچین Cinnamomum verum و یا Cinnamomum zeylanicum درختچه‌ای است از راسته لورالس (Laurales) تیره برگ بوها (Lauraceae) از جنس دارچین‌ها.(Cinnamomum) دارچین درختی است کوچک، همیشه سبز، به ارتفاع 5 تا 7 متر که از تمام قسمت‌های آن بویی مطبوع استشمام می‌شود. گلهای آن در فاصله ماههای بهمن تا اوایل فروردین ظاهر می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، دارچین...

وب‌گاه فرارو

یک مطالعه بزرگ نشان داده بزرگسالانی که حداقل یک فلفل قرمز تند تازه یا خشک در ماه به مدت تقریباً 20 سال می‌خورند، احتمال مرگ خود به هر دلیلی را تا 13 درصد کاهش می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فلفل‌های چیلی به علت بهبود طعم و مزه بیشتر وعده‌های غذایی، محبوبیت زیادی در بین مردم دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فلفل‌های تند به دلیل بهبود طعم و مزه بیشتر وعده‌های غذایی، محبوبیت زیادی در بین افراد دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: فلفل‌های چیلی (تند) به دلیل بهبود طعم و مزه بیشتر وعده‌های غذایی، محبوبیت زیادی دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فلفل‌های چیلی (تند) به دلیل بهبود طعم و مزه بیشتر وعده‌های غذایی، محبوبیت زیادی دارند. وجود نوعی ماده شیمیایی موسوم به «کپسایسین» در فلفل تند، فواید شگفت‌انگیزی برای سلامت بدن دارد که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: بهبود علائم میگرن

وب‌گاه مشرق نیوز

یک متخصص علوم اعصاب گفت: راهکارهای مختلف و موثری برای افزایش ذخیره مغزی و جوانی آن توسط مراکز دانشگاهی و تیم های تحقیقاتی در سراسر دنیا معرفی شده که یکی از مهمترین آنها خودمراقبتی است.

وب‌گاه فرارو

یک متخصص علوم اعصاب با اشاره به اینکه فرآیند پیری مغز مانند پوست یا مو به شکل عینی قابل مشاهده نیست، گفت: راهکار‌های مختلف و موثری برای افزایش ذخیره مغزی و جوانی آن توسط مراکز دانشگاهی و تیم‌های تحقیقاتی در سراسر دنیا معرفی شده که یکی از مهمترین آن‌ها خودمراقبتی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: یک متخصص علوم اعصاب با اشاره به اینکه فرآیند پیری مغز مانند پوست یا مو به شکل عینی قابل مشاهده نیست، گفت: راهکارهای مختلف و موثری برای افزایش ذخیره مغزی و جوانی آن توسط مراکز دانشگاهی و تیم های تحقیقاتی در سراسر دنیا معرفی شده که یکی از مهمترین آنها خودمراقبتی است.

وب‌گاه فرارو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرآیند پیری مانند تمام اندام های دیگر، مثل پوست، بینایی، مو، و سیستم اسکلتی - عضلانی در مغز و سیستم عصبی هم اتفاق می افتد؛ اما متاسفانه این فرآیند مثل پیری پوست یا مو به شکل عینی قابل مشاهده نیست و عموم شهروندان از اساس هیچ توجهی به آن ندارند.