جمعه 8 تیر 1403

نورون

نورون

وب‌گاه مشرق نیوز

6 نکته جالب درباره عطسه از عامل ایجاد عطسه تا توقف ضربان قلب در زمان عطسه مطرح شده است.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه عرشه آنلاین

این دارو از ابتلا به آلزایمر پیشگیری می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت‌نیوز نوشت: مصرف یک داروی خواب خاص ممکن است به جلوگیری از بیماری آلزایمر کمک کند، اما محققان میگویند پس از یک مطالعه اولیه هنوز خیلی زود است که مطمئن شویم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحقیق‌های جدید نشان می دهد عفونت‌های مکرر شبه آنفلوآنزا می‌تواند کاهش قوای ادراکی مرتبط با افزایش سن را سرعت بخشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرماخوردگی و آنفلوانزای مکرر ممکن است خطر زوال عقل را افزایش دهد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عصر ایران

عملکرد جالب مغز کودک هنگامی که یک سال دارد: تلفن منزل را برداشته و در آن فوت می کند و البته ما بسیار لذت می بریم. او بارها این کار را تکرار می کند، اما بسیاری اوقات ناگهان سکوت می کند و بادقت به گوش دادن می پردازد...

وب‌گاه عصر ایران

با وجود گذشت دهه‌ها از ساخت اولین سیستم‌های هوش مصنوعی، ما هنوز درک درستی از عملکرد این فناوری نداریم و احتمالاً هرگز نخواهیم داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

نئاندرتال‌ها اگرچه موجودات باهوشی بودند ولی سوال مطرح شده این است که ساختار مغز آنها چه تفاوت‌هایی با مغز انسان‌های امروزی داشته؟

وب‌گاه گسترش

برای ترک کوکائین از چه جایگزین هایی میتوان استفاده کرد؟ آیا محرک های روانی جایگزین درمان مناسبی برای کوکائین هستند؟ در این مقاله به این موضوع پرداخته شده است.

وب‌گاه گسترش

کمبود منیزیم یک مشکل بهداشتی است که اغلب نادیده گرفته می شود. در برخی موارد، کمبود ممکن است کمتر تشخیص داده شود زیرا علائم کمبود منیزیم معمولا تا زمانی که سطح منیزیم خیلی پایین نیاید، ظاهر نمی شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

محققان دانشگاه پکن در چین با ساخت یک میکروسکوپ مینیاتوری سه فوتونی، تصاویری از اعماق مغز موشی که آزادانه در حال حرکت است، ثبت کردند.

وب‌گاه عصر ایران

وقتی صحبت از هوش مصنوعی قابل توضیح و شفاف به میان می‌آید داستان شبکه‌های عصبی به ما می‌گوید که احتمالا در آینده به جای نزدیک شدن از آن هدف دور خواهیم شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از روش درمان بیماری آلزایمر در ادامه این خبر باما همراه باشید.