یک‌شنبه 13 خرداد 1403

نگاه به پنج مسابقه، بیشتر از تمام موفقیت‌ها؛/ ربیعی درانتظار مورد توجه‌ترین روزهای مربیگری

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نگاه به پنج مسابقه، بیشتر از تمام موفقیت‌ها؛/ ربیعی درانتظار مورد توجه‌ترین روزهای مربیگری

تیم فوتبال مس رفسنجان در 5 هفته باقی مانده علاوه بر سپاهان و استقلال، باید به مصاف مس کرمان، ملوان و پیکان هم برود.

به گزارش "ورزش‌سه"، محمد ربیعی یکی از مربیان خود ساخته فوتبال ایران به شمار می‌رود که از لیگ‌های پایین کار خود را آغاز کرده و پس از حضور در لیگ دسته سوم، تجربه صعود به لیگ دسته دوم، لیگ دسته اول و درنهایت لیگ برتر را به دست آورده است. با این حال طی این مدت که موفق به کسب چنین موفقیت‌های قابل توجهی شده است، میزان توجه جامعه فوتبال بر عملکرد او، قابل مقایسه با توجهی که قرار است طی 5 هفته پایانی به او و تیمش بشود، نیست.

مس رفسنجان روز جمعه آخرین دیدار هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر را در ورزشگاه نقش جهان مقابل سپاهان برگزار خواهد کرد. این مسابقه‌ای است که هواداران پرسپولیس و استقلال بی‌شک با نگاه خاصی آن را دنبال می‌کنند و در انتظار موفقیت شاگردان ربیعی هستند.

پس از این مسابقه شاگردان ربیعی باید آماده دربی کرمان مقابل شاگردان فرزاد حسین خانی شوند که با باخت مقابل صنعت نفت در آبادان در موقعیت سقوط قرار گرفته‌اند. پس از این مسابقه مصاف با پیکان از راه خواهد رسید و سپس شاگردان ربیعی آماده دیدار برابر استقلال می‌شوند که به میزبانی آنها در رفسنجان برگزار خواهد شد. اگر تا آن زمان تکلیف قهرمانی مشخص نشده باشد، بی‌شک شاهد یکی از جذاب‌ترین مسابقات فصل در رفسنجان میان شاگردان ربیعی و ساپینتو خواهیم بود. درنهایت بازی پایانی رفسنجان در لیگ برتر هم مقابل پیکان خواهد بود.

دو بازی برابر سپاهان و استقلال به شدت نگاه اهالی فوتبال و به ویژه پرسپولیسی‌ها را به تیم مس رفسنجان معطوف خواهد کرد و البته این موضوع هم نباید فراموش بشود که نارنجی‌پوشان رفسنجانی فارغ از نگاه‌هایی که به آنها وجود دارد، خودشان هدف بزرگ کسب رتبه چهارمی را در رقابت با گل‌گهر و تراکتور دنبال می‌کنند و همین موضوع صف آرایی برابر آنها را سخت‌تر هم می‌کند.

نگاه به پنج مسابقه، بیشتر از تمام موفقیت‌ها؛/ ربیعی درانتظار مورد توجه‌ترین روزهای مربیگری 2
نگاه به پنج مسابقه، بیشتر از تمام موفقیت‌ها؛/ ربیعی درانتظار مورد توجه‌ترین روزهای مربیگری 3
نگاه به پنج مسابقه، بیشتر از تمام موفقیت‌ها؛/ ربیعی درانتظار مورد توجه‌ترین روزهای مربیگری 4