دوشنبه 7 آبان 1403

هدف دشمن از جنگ رسانه ای، ناامیدی و تخریب روحیه مردم است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
هدف دشمن از جنگ رسانه ای، ناامیدی و تخریب روحیه مردم است

ویسکرمی با بیان اینکه هدف دشمن از جنگ رسانه ای، تخریب روحیه مردم و ناامید کردن است، گفت: دشمن در این جنگ به صورت تهاجمی عمل می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد ویسکرمی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: امروز دشمن از طریق جنگ رسانه ای وارد میدان شده است، دشمنان پس از شکست در جنگ نظامی متوجه شدند که هیچگاه توان مقابله با ایران را ندارند لذا طی این سالها سعی کردند تا از طریق تحریم، تهدید، جنگ اقتصادی و امروز به دلیل اهمیت رسانه، وارد جنگ رسانه ای شده اند.

وی افزود: هدف دشمن از جنگ رسانه ای، تخریب روحیه مردم و ناامید کردن است و دشمن در این جنگ به صورت تهاجمی عمل می کند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن سعی دارد در جنگ رسانه، جنگ اقتصادی را هم پیش ببرد، اما امروز بسیج در فضای رسانه وارد میدان شده و شروع به دفاع کرده که این را دشمن بر نمی تابد در حالی که کار این بسیجیان بسیار ارزشمند است که در فضای رسانه به دفاع می پردازند.

ویسکرمی بیان کرد: با توجه به اینکه دشمن متوجه شده بسیج در عرصه رسانه هم به مقابله می پردازد، می طلبد که در این جبهه خود را تقویت کنیم چرا که دشمن فهمیده بسیج در این عرصه نیز موفق خواهد شد به طوری که تاکنون بسیج در هر عرصه ای که وارد شده موفق عمل کرده و کارنامه درخشانی دارد از همین رو برخی از چهره های بسیج در بخش رسانه را در لیست تحریم های جدید قرار داده است.

وی خاطر نشان کرد: لازم است که در این جنگ رسانه ای، تکلیف را با دشمن مشخص کرد چرا که حضور موثر و مقابله با دشمن سبب راندن آنها به عقب می شود.

انتهای پیام /