پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

هدیه ماندگار با ضمانت ابدی شهید مدافع حرم برای همسرش + عکس

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
هدیه ماندگار با ضمانت ابدی شهید مدافع حرم برای همسرش + عکس

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، شهید مرتضی عبداللهی در 20 سالگی زمانی که هنوز دانشجو بود و کار مشخصی نداشت، عقد کرد و شب تولد حضرت فاطمه معصومه (س) در مهرماه سال 1390 زندگی مشترکش را آغاز کرد. همیشه می‌گفت: از امام حسین (ع) شرم دارم که در کربلا به فکر آسایش خانواده‌ام باشم. برای همین هیچگاه با همسرش به کربلا نرفت.

او از آن شهدایی بود که خیرش به همه می‌رسید. از قبل شفاعت‌نامه‌ای برای برخی از بستگانش از جمله همسرش نوشته بود: اینجانب مرتضی غلامِ حضرت زینب (س) متعهد می شود در صورت شهید شدنم شفاعت همسر عزیزم را در محضر خدا و رسولش و اهل بیت بزرگوارش بکنم.

درباره این شهید بیش‌تر بدانید

شهید محمد (مرتضی) عبداللهی در شامگاه سه‌شنبه 23 آبان ماه سال 1396 در دیرالزور سوریه در سن 30 سالگی به شهادت رسید. او قبلاً در وصیتی مزارش را مشخص کرده بود و نمی‌خواست سنگ مزار داشته باشد و می‌گفت: به دلیل بازگشت پیکرم شرمنده امام حسین (ع) هستم، دیگر نمی‌خواهم شرمنده حضرت زهرا (س) باشم. مزار این شهید پاسدار دفاع حرم در قطعه 26، ردیف 79 میعادگاه عاشقان ایثار و شهادت است.

پیش از این خبرگزاری فارس، در گزارشی با عنوان «این جوان، دل حاج قاسم را با نوآوری‌اش نرم کرد» به معرفی این شهید مدافع حرم پرداخته است.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید مرتضی عبداللهی مدافع حرم مدافعان حرم محمدعبداللهی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
هدیه ماندگار با ضمانت ابدی شهید مدافع حرم برای همسرش + عکس 2
هدیه ماندگار با ضمانت ابدی شهید مدافع حرم برای همسرش + عکس 3