پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

هروی: شرمنده مردم شدیم / نداشتن مسابقه تاثیر منفی خود را روی کاراته گذاشت

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
هروی: شرمنده مردم شدیم / نداشتن مسابقه تاثیر منفی خود را روی کاراته گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرام هروی در مورد شرایط تیم ملی کاراته اظهار داشت: انتظار کسب سه فینال و یک مدال را داشتیم اما فقدان مسابقه در یکسال اخیر در عملکرمان تاثیر منفی گذاشت. من به دلیل این نتایج از مردم و جامعه کاراته عذرخواهی می‌کنم. بالاخره ما در پنج وزن شرکت کردیم و روی سه وزن برنامه فینال داشتیم اما متاسفانه اتفاقاتی افتاد که معادلات ما را به هم ریخت و نتوانستیم آن چه در نظر داشتیم را پیاده کنیم.

هروی تاکید کرد: 40درصد بازیکنان ما جوان بودند و نخستین تجربه را در این سطح پشت سر می گذاشتند. یکی از ملی پوشان ما هم شاید دومین تجربه اش بود. دو بازیکن با تجربه خوب هم داشتیم اما با همه این حرف ها تیم‌مان خوب بود و دوست داشتیم بدرخشیم.

وی افزود: شرکت نکردن در مسابقات جهانی و چند کاراته وان بسیار تاثیر گذار بود و ضریب خطای ما به همین دلیل بالا رفته بود. بازیکنان ترکیه حدود 50 روز قبل 7 مدال اروپایی گرفته بودند اما حالا نتیجه متفاوتی گرفتند. در نهایت بالاخره این شرایط مسابقه است. کاراته همیشه عصای دست کاروان ایران بوده اما حالا باید نقاط ضعف را جبران کنیم. باید در کاراته وان ها که جنبه تدارکاتی دارد حضور داشته باشیم. از امروز تا بازی های آسیایی یکسال وقت است امیدوارم کمیته و وزارت حمایت کنند تا آنجا شرمنده مردم نشویم.

هروی تصریح کرد: جا دارد از این نتیجه عذر خواهی کنم. کاراته همیشه خوب بوده و اینبار نتوانستیم نتیجه مورد نظر را بگیریم. بچه ها همه ناراحت هستند. برد و باخت بخشی از مسابقه است. ما یکسال دور بودیم و می‌بینیم که بعضی از کشور ها به دلیل حضور در مسابقات مختلف پیشرفت کردند. نمی‌خواهم درباره داوری حرف بزنم اما در دو وزن در داوری اذیت شدیم که البته این هم جزیی از کاراته است. به هر حال بازیکنانم نتوانستند توانایی های خود را نشان دهد و امیدوارم در آینده جبران کنیم.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید شهرام هروی تیم ملی کاراته کاراته وان این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است