سه‌شنبه 10 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش‌بینی بارش برف و باران و وقوع مه در پایتخت نسبت به خطر سقوط بهمن در ارتفاعات و ریزش سنگ در مسیرهای کوهستانی هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس هواشناسی گفت: سازمان هواشناسی نسبت به بارش برف، کولاک برف و سرمای هوا در چهار استان هشدار صادر کرده است.

خبرگزاری مهر

اصفهان - سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان از تداوم آلودگی هوا در مناطق صنعتی و به ویژه کلانشهر اصفهان تا عصر چهارشنبه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روز چهارشنبه در غرب چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب لرستان و پنجشنبه در غرب چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، برف و کولاک پیش بینی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به تقویت سامانه بارشی در استان بیان کرد: این شرایط از اواسط وقت چهارشنبه تا اواخر وقت پنجشنبه پایدار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو اتاق بازرگانی با توئیتی کنایه آمیز به وضعیت آلودگی هوای تهران و برخی شهرها واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مدیر کل هواشناسی استان تهران از تداوم و تشدید آلودگی هوا در این استان خبر داد و گفت: پایداری جو تا چهارشنبه دی ماه در استان تهران ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: بارش شدید برف و باران در 9 استان طی روزهای پیش بینی می‌شود.

خبرگزاری دانا

به دنبال هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه بارشی به کشور، رئیس سازمان امداد و نجات از آماده‌باش نیروهای عملیاتی هلال‌احمر در سطح پایگاه‌ها و مراکز امدادی در 9 استان، خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در این بسته خبری، 5 خبر پر بازدید اجتماعی را بخوانید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی در هشداری از بارش شدید باران در جنوب و بارش سنگین برف و کولاک در غرب کشور طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری خبر داد و اعلام کرد: در برخی استان‌ها احتمال آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها رخ خواهد داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش امدادگران این سازمان برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از وزش شدید باد، بارش برف و باران در 9 استان کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه جدید بارشی از اوایل روز چهارشنبه استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بارش شدید برف و وقوع کولاک در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، جنوب شرق لرستان و غرب و جنوب اصفهان پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه گسترش

سازمان هواشناسی نسبت به بارش باران و جاری شدن سیل در پنج استان و بارش برف و کولاک در پنج استان هشدار داد.

خبرگزاری دانا

علی ملاشاهی از صدور هشدار سطح زرد جوی و دریایی در سیستان وبلوچستان خبر داد.