سه‌شنبه 10 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با این حال در 9 ماه گذشته فروش کل سینمای ایران به 312 میلیارد و 317 میلیون تومان رسیده و بیش از 10 میلیون و 440 هزار نفر هم به تماشای فیلم‌های اکران شده نشسته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران درباره وضعیت هوای پایتخت در روز شنبه، سوم دی 1401 پیش‌بینی خود را صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به لغزندگی معابر و جاده‌ها و سیلابی شدن رودخانه‌ها در پی فعالیت سامانه بارشی در استان‌های قزوین، البرز، تهران، مرکزی و قم هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان هشدار دریایی نارنجی و هشدار جوی زرد صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران و برف در 13 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران و برف در بیش از 12 استان کشور طی امروز جمعه (دوم دی ماه) خبر داد و گفت: فردا نیز به جز استان سیستان و بلوچستان، در سایر مناطق کشور بارش رخ خواهد داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان کمی ابری تا نیمه‌ابری، انباشت آلودگی هوا در مناطق پرتردد شهری، بارش باران در اکثر مناطق استان و همچنین کاهش دما تا 7 درجه پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی روز جمعه (2 دی) حجم بارش‌ها بسیار سنگین و در ارتفاعات به صورت برف است که بارش برف در ارتفاعات می‌تواند بیش از 40 سانتیمتر نیز باشد.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی با اشاره به احتمال بارش برف بیش از 40 سانتیمتر در ارتفاعات اعلام کرد: کوهنوردان از صعود بپرهیزند

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور و وزش باد شدید خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ نسبت به بارش باران در مناطق گرمسیر با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در مناطق سردسیر بارش برف هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیماری «اچ. اف. ام. دی» نوعی بیماری مسری پوستی است که در برخی مدارس کرمانشاه شیوع پیدا کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

روز جمعه دوم دی، شدت بارش‌ها در ایلام، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان، شمال و غرب فارس و بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب کشور تشدید می شود که مخاطراتی از نوع بارش باران و برف، وزش باد شدید موقتی، در نواحی گرمسیر رعدوبرق، در دامنه، ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش در پی دارد.

وب‌گاه الف

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز جمعه در غرب و جنوب غرب کشور و دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و روز شنبه 3 دی در اغلب نقاط کشور غیر از جنوب شرق، بخش‌هایی از شمال غرب و هرمزگان، باران پیش‌بینی می‌شود.