سه‌شنبه 10 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس هواشناسی گفت: افزایش آلودگی هوا از امروز شروع و تا یکشنبه 11 دی ادامه دارد.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی درباره افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در 5 استان هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

از روز پنجشنبه تا اواسط هفته آینده غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش می‌یابد، همچنین خلیج فارس طی 2 روز آینده و غرب دریای خزر روز پنجشنبه مواج است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد که به دلیل بارش برف و باران، مدارس برخی مناطق استان تعطیل و غیرحضوری هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بیان کرد: به همه شهروندان به ویژه سالمندان، کودکان و بیماران قلبی و تنفسی توصیه شده از تردد‌های غیرضروری و ورزش در فضای باز خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روز سه شنبه، ساکنان کویت در ساعت های نخستین بامداد با بارش برف غافلگیر شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل هواشناسی البرز از روند روند کاهش دما، یخبندان و افزایش موقت میزان آلاینده‌ها در استان البرز خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل هواشناسی البرز با اشاره به قرار گرفتن استان در وضعیت هشدار سطح زرد، به افراد آسیب پذیر شامل کودکان، سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی توصیه کرد از حضور بلندمدت در فضای باز و سطح شهر خودداری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخستین باران زمستانی در منطقه مختلف جنوب سیستان و بلوچستان از جمله در چابهار، کنارک، نیکشهر و سرباز موجب آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و سیلاب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی تا چهارشنبه 7 دی شاهد افزایش غلظت آلاینده‌ها در استان تهران خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فردا بارش در نوار شمالی کشور کاهش یافته و در سایر مناطق ذکر شده بارش‌ها ادامه دارد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل هواشناسی خوزستان از بارش باران تا اواسط وقت چهارشنبه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی نسبت به بارش برف و کولاک همراه با انسداد جاده‌ها و محورهای روستایی در نواحی سردسیر و کوهستانی هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: نیرو‌های عملیاتی هلال‌احمر در سطح پایگاه‌ها و مراکز امدادی 9 استان به دنبال هشدار هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه بارشی آماده‌باش هستند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: نیروهای عملیاتی هلال‌احمر در سطح پایگاه‌ها و مراکز امدادی 9 استان به دنبال هشدار هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه بارشی آماده‌باش هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام اداره کل هواشانسی استان تهران، وضعیت جوی این استان همراه با عدم وزش باد قابل ملاحظه و کاهش کیفیت هوا تا پایان هفته، فعالیت متناوب سامانه بارشی و بارش پراکنده برف و پدیده مه و ماندگاری هوای سرد خواهد بود.