سه‌شنبه 10 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: نیروهای عملیاتی هلال‌احمر در سطح پایگاه‌ها و مراکز امدادی 9 استان به دنبال هشدار هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانهسامانه بارش شدید برف و باران در مناطق جنوبی و شرقی آماده باش هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: نیروهای عملیاتی هلال‌احمر در سطح پایگاه‌ها و مراکز امدادی 9 استان به دنبال هشدار هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه بارشی آماده‌باش هستند.

خبرگزاری دانا

علی ملاشاهی، رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان از صدور هشدار هواشناسی سطح زرد جوی و دریایی در استان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وضعیت جوی تهران همراه با عدم وزش باد قابل ملاحظه و کاهش کیفیت هوا تا پایان هفته، فعالیت متناوب سامانه بارشی و بارش پراکنده برف و پدیده مه و ماندگاری هوای سرد خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آلودگی هوا با داشتن ذرات معلق گرد و غبار و مواد سربی می‌تواند اثرات سویی بر سلامت افراد داشته باشد. با نفوذ کردن آلودگی در برف و باران سلامت افراد به خصوص کودکان بیشتر تهدید می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد ورود سامانه بارشی جدید به کشور از بارش برف، باران، کاهش محسوس دما، کولاک و یخبندان در 24 استان تا روز جمعه خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور از تداوم فعالیت سامانه بارشی کنونی و همچنین نفوذ سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور درخصوص یخ‌زدگی، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، اختلال در تردد، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، احتمال ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی، احتمال تاخیر در پرواز، احتمال تنش دمایی در باغات و مزارع، افت فشار گاز، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و احتمال آبگرفتگی محلی و محدود در معابر بر اثر این مخاطره جوی هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از بارش برف و باران در جاده‌های 9 استان کشور خبر داده و گفته در حال حاضر 9 محور اصلی و فرعی در کشور مسدود است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: طبق بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی، بارش برف تا اواخر روز دوشنبه پنجم دی ماه ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان اعلام کرد دوشنبه هفته جاری شرایط یخبندان در کردستان حاکم می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از بارش برف در منطقه سعدآباد شهر تهران که مربوط به امروز صبح است را در ادامه این مطلب مشاهده کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از فعالیت سامانه بارشی در غالب نقاط کشور به جز سیستان و بلوچستان، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همچنین بارش برف در مناطق سردسیر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک و ترافیک نیمه سنگین حدفاصل محدوده شهرک جهان نما تا چیتگر مشاهده می‌شود.

وب‌گاه فرارو

مهم‌ترین چهره خبرساز هفته جاری حمید فرخ‌نژاد، بازیگر سینما و تلویزیون ایران بود. حمید فرخ‌نژاد، پس از خروج از کشور، دست به اقدامات جنجال‌برانگیزی زد و با انتشار مطالبی در صفحه شخصی‌اش درباره مقام معظم رهبری و ناآرامی‌های اخیر، کانون توجهات را به سوی خود جلب کرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در کشور در روز شنبه سوم دی ماه در استان‌های قزوین، البرز، تهران، مرکزی و قم نسبت به لغزندگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل‌ها هشدار داد.