یک‌شنبه 8 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عصر ایران

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا همچنین از مردم خواست به مناطقی که خطر ریزش بهمن دارد نروند و کوهنوردان حتما تجهیزات کافی به همراه داشته باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد از احتمال آبگرفتگی و جاری شدن سیل، مه‌گرفتگی، کولاک برف، یخ زدن جاده‌ها، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور خبر داد سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد از احتمال آبگرفتگی و جاری شدن سیل، مه‌گرفتگی، کولاک برف، یخ زدن جاده‌ها، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور خبر داد سازمان هواشناسی درخصوص فعالیت سامانه بارشی همراه با بارندگی،...

وب‌گاه عصر ایران

عباس ارغوانی: از ساعات ابتدایی بعدازظهر وزش باد شدید یا همان طوفان با جهت غربی تا چندین ساعت پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرها از کولاک و برف در منطقه چالدران حکایت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک کارشناس هواشناسی از بارش شدید و نسبتا شدید باران در تمام استان‌ها به جز نواحی جنوب شرقی کشور و احتمال وقوع سیل در پنج استان خبر داد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه بارشی به نسبت قوی و کاهش 3 تا 6 درجه‌ای دمای هوا در استان خبرداد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: با توجه به پیش بینی مواج شدن دریای خزر از قایقرانی ماهیگیری و انجام ورزش‌های آبی در این مدت به طور جدی خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صبح امروز، 29 اسفندماه، محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردا چهارشنبه (اول فروردین) به جز استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان در همه نقاط کشور بارش پراکنده پیش‌بینی شده است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی برای خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال‌وبختیاری و کهگیلویه‌وبویراحمد در روز سه‌شنبه 29 اسفند هشدار قرمز صادر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان از آماده‌باش همه دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدمات‌رسان در پی صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای ورود سامانه بارشی در استان خبر داد و گفت: شهروندان از تردد در محل‌های پرخطر خوددداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: جلسه کارگروه مدیریت وقوع شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار استان تشکیل و بر ضرورت ترک فعالیت های بدنی، ورزشی و استفاده از ماسک در هوای آلوده به گردوغبار مشهد تا ظهر فردا (سه شنبه) تاکید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مهرداد حسن زاده: بنا بر اطلاعیه سازمان هواشناسی و رصد فعالیت سامانه‌های بارشی، یک سامانه جدید وارد استان شده که بخش‌هایی از استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل هواشناسی استان گلستان: این سامانه سرد و بارشی از فردا شب، 29 اسفند وارد استان می‌شود و تا ظهر پنجشنبه 2 فروردین در استان فعال خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار نارنجی و قرمز در 24 استان از مردم خواست از سفر غیرضروری پرهیز کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو برای 5 استان غرب کشور در آستانه سال نو سیلاب سنگین پیش‌بینی کرده و سازمان هواشناسی نیز برای این مناطق هشدار قرمز صادر کرد. هشدار قرمز هواشناسی برای 5 استان غرب کشور حاکی از آن است که نزدیک شدن به رودخانه‌ها و سفر به این مناطق، احتمال بروز خسارت جانی در پی دارد. از هر 10 نفری که به دلیل سیل جان خود را از دست می‌دهند، 6 نفر بی‌توجه به هشدار‌ها برای بازدید...