یک‌شنبه 8 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه فرارو

سه شنبه 29 اسفند برای مناطق شمالی دلگان و مناطق غربی زاهدان و چهارشنبه در زاهدان و مناطق مرکزی استان وزش باد نسبتاً شدید تا شدید به همراه گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و افرایش ارتفاع موج در شمال و جنوب کشور هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

احتمال بارش برف برای فردا و پس فردا وجود دارد. برای استان‌های غرب کردستان، غرب کرمانشاه، جنوبغرب آذربایجان غربی، لرستان، جنوب و شرق ایلام، نیمه شرقی - شمالی خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و شمال فارس بارش سنگین و وقوع سیل پیش‌بینی شده است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان از آماده‌باش همه دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدمات‌رسان در پی صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای ورود سامانه بارشی در استان خبر داد و گفت: شهروندان از تردد در محل‌های پرخطر خوددداری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان گفت: طی سه روز آینده شهروندان از تردد در محل‌های پرخطر، اسکان، چادر زدن و توقف در حریم رودخانه‌ها، مکان‌های مرتفع و تپه‌ها، زیر درختان، سیم برق هوایی، لوله‌ها، فنس های فلزی و پهنه‌های آبی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صادق ضیاییان با شاره به ورود سامانه بارشی به کشور از امروز گفت: استان های واقع در نیمه غربی کشور، سواحل غربی و مرکزی دریای خزر، استان های دامنه های جنوبی البرز مرکزی و استان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی منتظر باد تگرگ و برف و کولاک باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز خبر داد و با اعلام بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور برای 14 استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سامانه بارشی امروز از غرب کشور وارد می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع احتمال وقوع سیلاب در پنج استان هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به رخداد بارش‌های رگباری احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و آبگرفتگی معابر عمومی در برخی نواحی استان طی این دو روز دور از انتظار نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داروخانه مرکزی هلال احمر در روز 29 اسفندماه تعطیل اعلام شد.

وب‌گاه عصر ایران

کارشناس هواشناسی: دامنه های زاگرس اما از روز سه شنبه بارش های سنگین برف خواهد داشت. روزهای سه شنبه و چهارشنبه اصلا به سفر نروید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی تهران امروز و فردا نیمه ابری همراه با افزایش ابر و گاهی رگبار باران و وزش باد به همراه رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل اتحادیه ماهیان سردآبی گفت: قیمت کنونی هر کیلو قزل آلا در عمده فروشی تهران 170 تا 175 هزار تومان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره‌کل هواشناسی خوزستان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.