یک‌شنبه 8 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

"یک سامانه بارشی در روز جمعه وارد کشور می‌شود که در ابتدا نیمه غربی کشور را در بر می‌گیرد و سپس از روز شنبه در برخی از استان‌ها شاهد بارش پراکنده خواهیم بود." رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در تشریح وضعیت آب و هوای کشور در هفته پیشرو، گفت: سامانه بارشی که روز جمعه وارد کشور می‌شود ابتدا نیمه غربی کشور را در بر می‌گیرد و سپس از روز شنبه در برخی از استان‌ها شاهد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از آماده باش کامل نیروهای عملیاتی این جمعیت در پی صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از آماده باش کامل نیروهای عملیاتی این جمعیت در پی صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش کامل نیروهای عملیاتی این جمعیت در پی صدور هشدارنارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران_ وزش شدید باد_ احتمال کولاک برف و سقوط بهمن خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی نسبت به تشدید بارش در 21 استان و لغزندگی جاده‌ها و آبگرفتگی معابر هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی نسبت به تشدید بارش در 21 استان و لغزندگی جاده‌ها و آبگرفتگی معابر هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از آماده باش کامل نیروهای عملیاتی این جمعیت در پی صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هفته اول فروردین هوا سرد و بارانی است هفته اول فروردین هوا سرد و بارانی است. کارشناس هواشناسی گفتسامانه بارشی فردا جمعه وارد کشور می‌شود. اولین مقصد سامانه بارشی خوزستان و ایلام است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز و فردا در اکثر مناطق کشور جو آرام همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی شده است.. سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز و فردا در اکثر مناطق کشور جو آرام همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی شده است.. به گزارش عرشه‌آنلاین به نقل از تسنیم، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی دو روز آینده در اکثر مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما...

وب‌گاه عرشه آنلاین

موج شدید و سنگین بارش‌ها در راه ایران است. موج شدید و سنگین بارش‌ها در راه ایران است. اگر تغییرات خاصی در الگوهای اروپا و آمریکا رخ ندهد از اواسط هفته آینده باید منتظر یک موج بارشی با منشا سودانی به غرب کشور و بارش سنگین و گسترده در بسیاری از مناطق کشور باشیم و به دلیل هوای سرد در مناطق مرتفع پیش‌بینی بارش برف سنگین در انتظار است

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس هواشناسی در شبکه 5 صداوسیما نسبت به آب‌وهوای کشور تا اوایل نوروز هشدار داد. کارشناس هواشناسی درباره وضعیت آب و هوای کشور در روزهای آینده خبر داد و گفت: یک سامانه بارشی دیگر از اواخر روز جمعه وارد کشور می‌شود و کاهش نسبی هوا را خواهیم داشت. به گزارش عرشه آنلاین، معصومه احمدی، کارشناس هوا شناسی درباره آب و هوای چند روز آینده گفت: بارش‌ها در مناطق شرقی کشور ادامه می‌یابد. روز جمعه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فهیمه راستی 22 اسفندماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: با توجه به سرعت و جهت باد‌ها شرایط برای خیزش گردوخاک، افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا در استان به ویژه در نوار شرقی و برخی مناطق غربی استان وجود دارد.

وب‌گاه عصر ایران

کارشناس هواشناسی در شبکه 5 صداوسیما نسبت به آب‌وهوای کشور تا اوایل نوروز هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص هوای تهران امروز با عدد 86 در شرایط قابل قبول قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طی فردا تا صبح چهارشنبه در برخی نقاط خراسان رضوی کولاک برف، وزش باد شدید و سیلاب پیش بینی شده است.