یک‌شنبه 8 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: هشدار سطح نارنجی برای تشدید فعالیت سامانه بارشی در 16 استان کشور صادر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس راه مازندران با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر استقرار سامانه ناپایدار جوی در ارتفاعات که با بارش رگباری باران، وزش باد، رانش زمین و خطر ریزش سنگ در محورهای کوهستانی همراه است، از رانندگان وسایل نقلیه خواست هنگام تردد در محورهای ارتباطی این استان جوانب احتیاط را در نظر بگیرند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: پلیس راه مازندران با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر استقرار سامانه ناپایدار جوی در ارتفاعات که با بارش رگباری باران، وزش باد، رانش زمین و خطر ریزش سنگ در محورهای کوهستانی همراه است، از رانندگان وسایل نقلیه خواست هنگام تردد در محورهای ارتباطی این استان جوانب احتیاط را در نظر بگیرند

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امدادونجات، با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید و رگباری باران در 19 استان، از آماده‌باش امدادگران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمودی با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید و رگباری باران در 19 استان، از آماده‌باش امدادگران هلال‌احمر در این استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با هشدار فعالیت سامانه بارشی در 18 استان از احتمال بارش‌های سیل‌آسا، آب‌گرفتگی معابر، وزش باد شدید و کولاک برف خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور با هشدار هواشناسی سطح زرد از افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج دریا از اوایل وقت فردا جمعه تا اواخر وقت شنبه چهارم فروردین خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور برای 18 استان هشدار صادر کرد.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی کشور به برخی مناطق هشدار زرد داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور به برخی مناطق هشدار زرد داد.

وب‌گاه فرارو

فردا جمعه با گذر موج از روی کشور، در استان‌های واقع در جنوب غرب، جنوب، شمال غرب و غرب کشور، ارتفاعات البرز مرکزی شامل استان‌های قزوین، البرز، تهران، غرب کرمان، جنوب استان‌های یزد و اصفهان رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با هشدار فعالیت سامانه بارشی در 18 استان از احتمال بارش‌های سیل‌آسا، آب‌گرفتگی معابر، وزش باد شدید و کولاک برف خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق جدیدترین خروجی مدل‌های هواشناسی پس از پایان کار موج بارشی اخیر، طی تعطیلات باقی مانده نوروزی حداقل با 2 سامانه بارشی قدرتمند در کشور مواجهه خواهیم شد. طبق جدیدترین خروجی مدل‌های هواشناسی پس از پایان کار موج بارشی اخیر، طی تعطیلات باقی مانده نوروزی حداقل با 2 سامانه بارشی قدرتمند در کشور مواجهه خواهیم شد. سامانه های سازمان هواشناسی نشان می دهد که بهار پربارشی برای تمام کشورمان در...

وب‌گاه فرارو

از فردا، دوم فرودین اغلب مناطق کشور بدون بارش است. بر روی رشته‌کوه البرز، حدفاصل استان‌های سمنان و مازندران و استان گلستان شاهد بارش‌های خفیفی خواهیم بود. درارتفاعات شمالی استان خراسان رضوی نیز بارش‌هایی پیش‌بینی می‌شود، اما به‌طور کلی برای اغلب نقاط کشور بارندگی پیش‌بینی نمی‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: هواشناسی استان تهران از احتمال بارش باران در ساعت باقی مانده از امروز خبر داد و اعلام کرد که از فردا شاهد افزایش نسبی دما در تهران خواهیم بود.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به بارندگی‌های 24 ساعت گذشته که در مناطق کوهستانی به‌صورت برف نیز بوده است اظهارکرد: طی روزهای آینده احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات وجود دارد بنابراین مردم باید برای کوهنوردی نکات ایمنی را رعایت کرده و تجهیزات کافی به همراه داشته باشند.