یک‌شنبه 8 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش اولین برف پاییزی در کشور طی هفته جاری از بارش‌های سنگین باران در برخی مناطق از جمله گیلان و مازندران خبر داد. سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش اولین برف پاییزی در کشور طی هفته جاری از بارش‌های سنگین باران در برخی مناطق از جمله گیلان و مازندران خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا ظهر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با هشدار کاهش 10 درجه‌ای دما در برخی مناطق کشور و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی دوشنبه آینده خبر داد. سازمان هواشناسی با هشدار کاهش 10 درجه‌ای دما در برخی مناطق کشور و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی دوشنبه آینده خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل هواشناسی استان با صدور وضعیت هشدار سطح نارجی اعلام کرد: سامانه از بعدازظهر امروز آغاز بکار کرده و تا ظهر فردا جمعه ادامه دارد.

خبرگزاری تسنیم

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران از آماده‌باش امدادگران هلال احمر در 5 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران از آماده‌باش امدادگران هلال‌احمر در 5 استان کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اداره کل هواشناسی استان تهران از احتمال افزایش تدریجی دمای تهران از روز شنبه (15 مهر) تا سه‌شنبه (18 مهر) خبر داد.

وب‌گاه گسترش

معاون عملیات سازمان امداد و نجات: در 5 استان کشور با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران امدادگران هلال‌احمر به حالت آماده باش درآمدند. مرتضی مرادی‌پور با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، گفت: طبق گزارش سازمان هواشناسی، احتمال بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد امروز (پنج‌شنبه 13 مهرماه) در استان‌های مازندران، گلستان، شرق و شمال خراسان شمالی، اردبیل و گیلان...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، گفت: خط 6 مترو تهران به علت انجام عملیات اتصال نیمه شمالی به خط اصلی در روز جمعه پذیرش مسافر ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون عملیات سازمان امداد و نجات درپی هشدار هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران از آماده‌باش امدادگران هلال‌احمر در پنج استان کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران از آماده‌باش امدادگران هلال‌احمر در 5 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون عملیات سازمان امداد و نجات، با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران از آماده‌باش امدادگران هلال‌احمر در 5 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرادی‌پور، گفت: از هم‌وطنان درخواست داریم که به هشدارهای هواشناسی توجه و از اطراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران از آماده‌باش امدادگران هلال‌احمر در 5 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طی جمعه (14 مهرماه) بارش‌های پراکنده در ارتفاعات شمال شرق و دامنه‌های شمالی البرز پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به تداوم بارش باران در 16 استان کشور هشدار داد.