یک‌شنبه 8 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران امروز نیمه ابری کاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و روز پنج‌شنبه در برخی ساعات بارش باران در تهران داریم؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 28 و 18 درجه خواهد بود. مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران امروز نیمه ابری کاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و روز پنج‌شنبه در برخی ساعات بارش باران در تهران داریم؛ بیشینه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه کرج_ قزوین برقرار است و مسافران پیش از عزیمت به جاده‌های کشور از وضعیت جوی مطلع شوند.

وب‌گاه عصر ایران

از عصر امروز تا روز پنجشنبه هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق در استان تهران تمدید می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد از بعداز ظهر امروز (دوشنبه) سامانه بارشی وارد کشور می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آسمان تهران امروز از بعدازظهر افزایش ابر و در شب صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد شدید با احتمال وقوع پدیده گردوخاک پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اصغری کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: از مردم می‌خواهیم در بازه زمانی سه‌شنبه تا پنجشنبه از رفت و آمد از جاده چالوس پرهیز کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود و هفته پر بارش پیش روی شمال کشور است. هشدار هواشناسی درباره بارش شدید باران، طوفان و تندباد، وزش باد شدید در استان کشور، صادر شد. باد و طوفان شدید طی سه شب آینده پیش بینی شده است بر اساس هشدارها و اطلاعیه‌های هواشناسی و مدیریت بحران، هفته‌ای پر بارش طوفانی، در انتظار ایران است سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: سامانه بارشی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت در مناطق مستعد خیزش گردوخاک، کاهش محسوس دما از بعدازظهر دوشنبه تا پنجشنبه (17 تا 20 مهر) خبرداد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد خیلی شدید و تندباد لحظه‌ای همچنین خیزش گرد و خاک در نیمه جنوبی و غربی استان همچنین افزایش ابرناکی و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق در بخش‌های شمالی و شرقی استان به‌ویژه در ارتفاعات شمال شرقی خبر داد. سرمربی پرسپولیس قصد دارد بار دیگر از میلاد سرلک در پست هافبک دفاعی سود ببرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ میلاد سرلک که در دیدار مقابل النصر با دریافت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد دادرس با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی غالباً پایدار در منطقه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور و رگبار و رعد و برق همراه وزش باد شدید در برخی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با اشاره به آغاز بارش باران در استان‌های شمالی از ظهر فردا دوشنبه اعلام کرد: بارش‌ها در شمال غرب، شمال شرق و سواحل دریای خزر سنگین است. سازمان هواشناسی با اشاره به آغاز بارش باران در استان‌های شمالی از ظهر فردا دوشنبه اعلام کرد: بارش‌ها در شمال غرب، شمال شرق و سواحل دریای خزر سنگین است. به گزارش عرشه آنلاین، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از آغاز زودهنگام بارش‌های پاییزی در استان تهران خبر داد.

وب‌گاه فرارو

اداره کل هواشناسی استان تهران پیش بینی کرد که آسمان تهران در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و در ارتفاعات و نیمه جنوبی استان گاهی افزایش سرعت وزش باد باشد.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای یک درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: آسمان تهران در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و در ارتفاعات و نیمه جنوبی استان گاهی افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود. از بعد از ظهر روز دوشنبه (17 مهرماه) در بیشتر نواحی استان گاهی وزش باد نسبتا شدید و در نیمه جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد خیلی شدید و تندباد لحظه‌ای مورد انتظار است.