یک‌شنبه 8 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران مازندران از آماده باش 6 شهرستان برای مقابله با سیلاب احتمالی که از فردا شروع می‌شود خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به تداوم بارش باران در 16 استان، وزش باد شدید در 24 استان و کاهش دما در بیشتر نقاط کشور تا 10 درجه سانتیگراد هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا نیمه ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد در ارتفاعات و نواحی جنوبی استان گاهی با افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد خیلی شدید و تندباد لحظه‌ای همچنین خیزش گرد و خاک در نیمه جنوبی و غربی استان همچنین افزایش ابرناکی و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق در بخش‌های شمالی و شرقی استان به‌ویژه در ارتفاعات شمال شرقی خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی از تداوم بارش در 16 استان کشور، خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید در 24 استان و کاهش دما در بیشتر نقاط کشور تا 10 درجه سانتیگراد هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هواشناسی از کاهش دما تا 10 درجه در بیشتر نقاط کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی نسبت به تداوم بارش باران در 16 استان، وزش باد شدید در 24 استان و کاهش دما در بیشتر نقاط کشور تا 10 درجه سانتیگراد هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به تداوم بارش باران در 16 استان، وزش باد شدید در 24 استان و کاهش دما در بیشتر نقاط کشور تا 10 درجه سانتیگراد هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ پیمان کرمی از محدودیت های ترافیکی جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال در روزهای جمعه و شنبه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باد شدیدی از ظهر امروز در تهران وزیدن گرفته که طبق اطلاعات هواشناسی سرعت آن 33 کیلومتر بر ساعت و جهت آن غربی است. مرد 63 ساله بر اثر برخورد با قطار مسافربری در به گزارش عرشه آنلاین؛ فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از جان باختن مرد 63 ساله بر اثر برخورد با قطار مسافربری در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هواشناسی مازندران با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی، نسبت به احتمال جاری شدن سیلاب و روان آب محلی در 2 روز آینده در مازندران هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه ناپایدار جوی و احتمال ریزش و سقوط سنگ از کاربران جاده ای خواست در حاشیه این جاده کوهستانی غرب مازندران توقف نکنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پایگاه خبری چندثانیه نوشت: اصغری، کارشناسی هواشناسی درباره احتمال بارش اولین برف پاییزی گفت: در ارتفاعات البرز و شمال غرب کشور احتمال بارش اولین برف پاییزی وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

فرمانده پلیس راه کندوان، گفت: توقف خودرو‌ها در حاشیه راه‌ها ممنوع است چون که امکان سقوط سنگ وجود دارد.