دوشنبه 9 مهر 1403

هفته دوم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس برگزار شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
هفته دوم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس برگزار شد

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته دوم مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس با شرکت 49 راس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در 2 دور هزار و 200 متری و چهار دور هزار متری عصر جمعه بدون حضور تماشاگر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در دور نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس، اسب‌های بیش از سه سال نژاد ترکمن کلاس یک به مسافت هزار و 200 متر با هم به رقابت پرداختند که اسب "آتلار"، زودتر از دیگر اسب‌ها از خط پایان عبور کرد و اول شد و اسب‌های "یاد دیگجه" و "یل قیز صوفیان" به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم که ویژه اسب‌های بیش از سه سال نژاد دوخون کلاس چهار و به مسافت هزار متر برگزار شد، اسب "مای سان" اول شد و اسب‌های "کادنزا" و "جولگا" به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت در دور سوم میان اسب‌های بیش از سه سال نژاد دوخون کلاس 2 و به مسافت هزار متر برگزار شد که در پایان اسب "یونی کورن" با پیشی گرفتن از دیگر رقبا اول شد و اسب‌های "تم تن" و "آل بیوتی" به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در دور چهارم روز نخست هفته دوم مسابقات سوارکاری کورس پاییزه گنبدکاووس که ویژه اسب‌های بیش از سه سال نژاد دوخون کلاس 6 و به مسافت هزار متر برگزار شد، اسب "آسانا" سریع‌تر از خط پایان گذشت و در جایگاه نخست قرار گرفت و اسب‌های "آرتا" و "یاور" به ترتیب رتبه دوم و سوم را از آن خود کردند.

رقابت در دور پنجم نیز میان اسب‌های بیش از سه سال نژاد تروبرد کلاس چهار و به مسافت هزار و 200 متر برگزار شد که اسب "کارمن" اول شد و اسب‌های "فیوری" و "مارشال" به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور ششم و پایانی این مسابقات اسب‌های بیش از سه سال نژاد تروبرد کلاس برنده و به مسافت هزار متر با هم به رقابت پرداختند که اسب "آنی آنجل" اول شد و اسب‌های "بنفیت" و "ریو جنتلمن" به ترتیب دوم و سوم شدند.

برگزار کنندگان روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس 2 میلیارد 359 میلیون و 875 هزار ریال جایزه نقدی به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های اول تا سوم پرداخت کردند.

قرار است، روز دوم هفته دوم این مسابقات نیز عصر فردا شنبه / 15 آبان / در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شود.

*س_برچسب‌ها_س*