شنبه 14 مهر 1403

هفت هزارو 331 مورد بازدید از اصناف زنجان انجام شده است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
هفت هزارو 331 مورد بازدید از اصناف زنجان انجام شده است

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز گفت: از ابتدای اجرای طرح محدودیت‌ها تاکنون هفت هزارو 331 مورد بازرسی در حوزه صنف انجام، چهار هزارو 761 مورد اخطار و تذکر داده شده و 37 واحد صنفی نیز در استان پلمب شده است.

ناصر فغفوری، شامگاه یکشنبه در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان افزود: از ابتدای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی تا پایان روز شنبه (هشتم آذرماه) روزانه بین 23 تا 30 اکیپ جهت بازرسی اعزام شده اند.

وی اظهار داشت: این بازدیدها توسط نمایندگان سازمان صمت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی به تعداد 2 نماینده و در مواردی هم از سوی کارشناسان بهداشت محیط استان نیز انجام می‌شود.

فغفوری با بیان اینکه اصناف استان همکاری بسیار مطلوبی در اجرای طرح داشتند، افزود: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف استان 95 درصد بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در تامین اکسیژن مورد نیاز بیمارستان های استان هیچ مشکلی وجود ندارد، گفت: بدون نیاز به کار شبانه‌روزی، چندین برابر نیاز استان تامین و چند شهرستان خارج از استان نیز پوشش داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: در زمان حاضر دانشگاه علوم پزشکی استان در بحث تزریق اکسیژن و حمل و نقل کپسول ها پای کار است که جای قدردانی دارد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: مشکلی که وجود دارد این است که تعداد اصنافی که به صورت نیمه‌باز، فعالیت می‌کنند افزایش یافته و بر این اساس، اخطارها نیز افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: باید برای افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند از سوی قوه قضاییه مجازاتهایی در نظر گرفته شود که این مهم می‌تواند انجام کار خدماتی در بیمارستان ولی عصر (عج) باشد.

*س_برچسب‌ها_س*