شنبه 31 شهریور 1403

همسفران پزشکیان به نیویورک آمریکا چه کسانی هستند؟ + لیست

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
همسفران پزشکیان به نیویورک آمریکا چه کسانی هستند؟ + لیست

چه کسانی با پزشکیان به نیویورک آمریکا میروند؟ + لیست چه کسانی با پزشکیان به نیویورک آمریکا میروند؟ + لیست دو پسر مسعود پزشکیان در کنار دخترش به علاوه دامادش، از دیگر مسافران نیویورک به شمار می‌روند.

چه کسانی با پزشکیان به نیویورک آمریکا میروند؟ + لیست

دو پسر مسعود پزشکیان در کنار دخترش به علاوه دامادش، از دیگر مسافران نیویورک به شمار می‌روند.

صبح فردا، مسعود پزشکیان، رئیس دولت چهاردهم تهران را به مقصد نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و سخنرانی سالانه در این اجلاس ترک خواهد کرد. ک

اروانی از مقامات و دیگر افراد نیز همچون روسای جمهوری گذشته، او را همراهی خواهند کرد. در ایران تعداد مسافران نیویورک و همراهان روسای جمهوری همواره حاشیه‌ساز بوده اما هیچ رئیس دولتی حاضر به اعلام شفاف همراهان در این سفر نشده است.

محمود احمدی‌نژاد با همراهی بیش از یکصد نفر، رکورددار سفر کاروانی به نیویورک است. مسعود پزشکیان هم کاروان کم تعدادی همراه ندارد و شنیده‌ها از سفر 35 تا 40 نفر همراه با او به نیویورک حکایت دارد.

برخی از این افراد، همچون عباس عراقچی، وزیر امور خارجه، محمد جواد ظریف، معاون امور راهبردی، زهرا بهروز آذر، معاون امور زنان، مهدی سنایی، معاون رئیس جمهوری و مهدی قائم پناه، سرپرست نهاد ریاست جمهوری، دارای پست و مقام دولتی هستند.

دو پسر مسعود پزشکیان در کنار دخترش به علاوه دامادش، از دیگر مسافران نیویورک به شمار می‌روند. آنان دست کم تا این لحظه مقام دولتی ندارند

البته چندی پیش، حسن مجیدی، داماد پزشکیان به عنوان دستیار رئیس دفتر رئیس جمهوری منصوب شد. مهدی گوهری، علی احمدنیا، احسان بیسادی، زهره فراهانی، مرضیه نورعلی، علی همتی و مهدی طباطبایی از دیگر افرادی هستند که پزشکیان را در این سفر همراهی می‌کنند.

پیش از این، سفر افراد رسانه‌ای با همراهی وزارت ورزش و وزارت ارشاد دوران ابراهیم رئیسی به قطر، به سوژه روز شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده و موجبات انتقادات بی‌شماری را علیه دولت فراهم آورده بود. جالب آنکه برخی از همین مسافران نیویورک، آن زمان در زمره منتقدان مسافران قطر بودند.

منبع: مدارا

--> هم اکنون دیگران می خوانند
همسفران پزشکیان به نیویورک آمریکا چه کسانی هستند؟ + لیست 2