یک‌شنبه 8 مهر 1403

همفکری مسوولان و مردم سبب گذر از سختی‌های اقتصادی تحمیلی می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
همفکری مسوولان و مردم سبب گذر از سختی‌های اقتصادی تحمیلی می‌شود

زاهدان - ایرنا - معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به سختی‌های اقتصادی تحمیلی بر کشور گفت: برای برون رفت از این مشکلات باید با انگیزه و تلاشی مضاعف کار کرد و از همفکری یکدیگر و نقطه نظرات مردم استفاده کرد.

علی زینی وند روز سه‌شنبه در سمینار فرمانداران سیستان و بلوچستان اظهارداشت: بسیاری از مشکلات کشور را می‌توان با همراهی و همکاری مردم با مسوولان برطرف کرد.

وی بیان کرد: 2 مولفه زیرساخت و امنیت در حوزه انتخابات، وضعیت سیستان و بلوچستان را به رنگ قرمز نمایش داده بود که با همکاری و دقت نظر در این 2 مولفه موفق بودیم و وضعیت این استان سفید شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه 2 انتخابات مهم در کشور در پیش رو داریم افزود: انتخابات شوراها و ریاست جمهوری 1400 دو رویداد بسیار مهم پیش رو هستند که در این حوزه باید همکاری و همفکری کلی انجام شود.

وی تصریح کرد: امسال با توجه به پایان کار دولت تدبیر و امید، سالی بسیار خاص برای اتمام پروژه‌ها و بهره‌برداری از طرح‌های در دست اجراست.

زینی وند بیان کرد: سیستان و بلوچستان در حوزه مدیریت کرونا از استان‌های پای کار بوده و به هر اندازه که دقت شد تبعات ناشی از این بیماری کمتر بود.

وی اظهارداشت: توسعه و تاکید بر فرهنگ سازی، فاصله گذاری هوشمند و استفاده از ماسک در وضعیت کرونایی الان بسیار مهم است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فاصله چندانی از 14 و 15 خرداد این 2 واقعه و روز بسیار مهم در تاریخ انقلاب نگذشته است خاطرنشان کرد: این دو مناسبت بخش عمده‌ای از هویت انقلاب و حرکت‌های انقلابی است.

وی گفت: باید هویت انقلاب بر نسل جوان به درستی تبیین شود و در مناسبت‌ها از بیان شعارهای تکراری پرهیز شود.

زینی وند ادامه داد: سمینار فرمانداران سیستان و بلوچستان هر ماه یک بار و در حوزه بخشداران هر سه ماه یکبار با هدف بررسی مسائلی که در شهرستان‌ها قابل حل نیست و کار مردم در حوزه اداری معطل مانده بررسی و پیگیری می‌شود.

وی تاکید کرد: نشست‌ها باید از حالت کلیشه‌ای خارج و مسائل سیستان و بلوچستان به صورت راهبردی مطرح شود.

*س_برچسب‌ها_س*