جمعه 13 مهر 1403

همه پاکستان خطبه‌های رهبر انقلاب را به‌صورت زنده تماشا کردند

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
همه پاکستان خطبه‌های رهبر انقلاب را به‌صورت زنده تماشا کردند

شبکه‌های خبری پاکستان گزارش دادند که رهبر ایران بر تداوم حمایت‌های قاطع از فلسطین و نیروهای جبهه مقاومت تاکید و آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، شبکه‌های خبری پاکستان از ساعاتی قبل ضمن انعکاس خبر حضور تاریخی مقام معظم رهبری در نماز عبادی و سیاسی جمعه تهران اعلام کردند که آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای اظهارات مهمی را درخصوص تحولات خاورمیانه و راهبرد آتی جمهوری اسلامی ایران علیه دشمنان این کشور عنوان می کنند.

همه شبکه‌های خبری پاکستان با پخش مستقیم خطبه اول رهبر معظم انقلاب اسلامی به زبان فارسی و خطبه دوم ایشان به زبان عربی، عنوان کردند که آیت‌الله خامنه‌ای بر مشروع بودن پاسخ موشکی ایران علیه اسرائیل تاکید و افزودند که دشمنان همه ما مشترک است و باید جلوی نسل کشی فلسطینیان توسط اسرائیل وحشی را گرفت.

شبکه دنیا نیوز پاکستان گزارش داد که همه مقام‌های بلندپایه کشوری و لشکری ایران در نماز جمعه تهران شرکت کرده و صدها هزار نفر شعارهایی در دفاع از فلسطین و حزب‌الله سر می دهند.

شبکه سماء نیوز در اسلام‌آباد نیز با قطع برنامه‌های عادی خود با استناد به اظهارات مقام معظم رهبری در خطبه دوم ایشان به زبان عربی گزارش داد: رهبر عالی ایران از همه مسلمانان و دولت‌های اسلامی خواست تا برای فلسطین متحد شوند.

شبکه جیو نیوز پاکستان نیز گزارش داد: آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر عالی ایران به صراحت اعلام کردند که هر کشوری حق دفاع از آب و خاک خود را دارد و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با عملیات موشکی علیه رژیم اسرائیل از حق مشروع خود استفاده کردند.

شبکه خبری سچ تی وی نیز در گزارش خود اعلام کرد: حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید داشتند که هر ضربه به رژیم صهیونی خدمت به تمام بشریت است، آمریکا و متحدانش با حمایت از صهیونیست‌ها و تامین امنیت آنان درپی تسلط بر تمام منطقه و همه منابع منطقه هستند. یاداوری می شود که رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله سید علی خامنه ای در پایان خطبه اول نماز جمعه در خصوص دفاع نظامی جمهوری اسلامی از خود فرمودند:"ما در انجام این وظیفه نه تعلل می‌کنیم نه شتاب زده می‌شویم. انچه که منطقی معقول و درست است و نظر تصمیم‌گیران سیاسی و نظامی در وقت خود انجام می‌گیرد و در اینده هم اگر لازم شود باز انجام خواهد گرفت."

منبع: ایرنا
همه پاکستان خطبه‌های رهبر انقلاب را به‌صورت زنده تماشا کردند 2
همه پاکستان خطبه‌های رهبر انقلاب را به‌صورت زنده تماشا کردند 3