جمعه 20 مهر 1403

همه پیشنهادات رد شد؛/ فداکاری بزرگ برای ماندن در بارسلونا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
همه پیشنهادات رد شد؛/ فداکاری بزرگ برای ماندن در بارسلونا

رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسلونا، در برابر پیشنهادهای بزرگی از فوتبال انگلیس در پایان فصل گذشته مقاومت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، رونالد آرائوخو در یک سال اخیر نمایش درخشانی در خط دفاعی بارسلونا داشته و به یکی از بازیکنان موثر و محبوب این تیم تبدیل شده است. در اواخر فصل گذشته بود که بحث در مورد تمدید قرارداد این بازیکن بالا گرفت و حتی شایعاتی در مورد احتمال جدایی رونالد آرائوخو شنیده شد، اما این اتفاق رخ نداد.

در نهایت این مدافع اروگوئه ای در ماه آوریل با باشگاه اسپانیایی به توافق رسیده و تا سال 2026، قرارداد جدیدی با بارسلونا امضا کرد. حالا نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد رونالد آرائوخو به راحتی می توانست با پیشنهادهای هنگفت و به مراتب بالاتر از بارسلونا، راهی لیگ برتر شده و در انگلیس به فوتبال خود ادامه دهد.

به نظر می رسد در آن مقطع پیشنهادهای مهمی به اطرافیان آرائوخو ارائه شده، اما این مدافع هرگز در تعهد به بلوگرانا تردید نداشته و به ترک این باشگاه فکر نکرده است. منچسترسیتی و منچستریونایتد از جمله باشگاه هایی بودند که فصل گذشته با مدیر برنامه آرائوخو در تماس بودند، اما پاسخ این مدافع آینده دار منفی بود و او در نهایت با قراردادی چهار ساله در نوکمپ ماندنی شد. رونالد آرائوخو در هفته های اخیر و با تلاش در هنگام بازی های بارسلونا برای پا نگذاشتن روی لوگوی این باشگاه و پرش از روی آن، محبوبیتی دو چندان در بین هواداران این تیم پیدا کرده است.

همه پیشنهادات رد شد؛/ فداکاری بزرگ برای ماندن در بارسلونا 2