چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

همکاری جهاددانشگاهی و ورزش و جوانان ایلام الگویی موفق برای هم‌افزایی است

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: همکاری و هم‌افزایی ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی استان در ایجاد مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان یک الگوی موفق و قابل قبول است.

دکتر «مظفر علیشائی» در دیدار رئیس جهاد دانشگاهی ایلام که به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش انجام شد، اظهار کرد: پیام هفته‌ی تربیت‌بدنی این است که کسانی که اهمیت کمتری به روزش می‌دهند از حالت سکون خارج شوند و ورزش را به یک رفتار پایدار تبدیل کنند.

وی با قدردانی از همکاری‌های جهاددانشگاهی گفت: خوشبختانه همکاری چند سال اخیر جهاددانشگاهی و ورزش و جوانان استان در مرکز نوآوری و شکوفایی به خدمتی ماندگار و موثر برای جوانان دارای ایده و خلاق تبدیل شده است.

علیشائی با تقدیر از همکاری‌های جهاددانشگاهی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و رسانه‌ای جهاددانشگاهی استان ابراز امیدواری کرد شاهد توسعه‌ی روزافزون این همکاری‌ها باشیم.

«سیدغلامرضا حسینی» رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام نیز در این دیدار با تبریک هفته تربیت‌بدنی و ورزش، اظهار کرد: همکاری‌ها و هم‌افزایی‌های ورزش و جوانان را در ایجاد مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان، نمونه و الگویی کامل برای دیگر استان‌ها است.

وی گفت: امیدواریم با تداوم این فعالیت‌های مشترک بتوانیم زمینه فعالیت خلاقانه‌ی جوانان را فراهم کنیم.

در پایان این دیدار رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام با اهدای لوحی از تلاش‌ها و همکاری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان تجلیل کرد.

انتهای پیام