شنبه 1 اردیبهشت 1403

هنرپیشه‌های هالیوودی در صف اول ترویج "فرزندآوری" + فیلم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
هنرپیشه‌های هالیوودی در صف اول ترویج "فرزندآوری" + فیلم

جالب است بدانیم که آمریکایی‌ها جز پراولادترین مردم جهان هستند! و این فرهنگ بین هنرپیشگان این کشور نیز جا افتاده است این در حالی است شرط ازدواج برخی از سلبریتی‌های ایرانی، از ابتدا "فرزند نیاوری" است!

*س_ جالب است بدانیم که آمریکایی‌ها جز پراولادترین مردم جهان هستند! و این فرهنگ بین هنرپیشگان این کشور نیز جا افتاده است این در حالی است شرط ازدواج برخی از سلبریتی‌های ایرانی، از ابتدا "فرزند نیاوری" است! _س* - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ "سبک زندگی و فرهنگ" فاکتور کلیدی در تعیین‌کننده در مسئله "فرزندآوری" محسوب می‌شود؛ در دو دهه گذشته، کشورهای غربی تمام تلاش خود را بر روی ارزش‌گذاری اجتماعی برای فرزند‌آوری متمرکز کرده‌اند.

اما متاسفانه طی دو دهه گذشته در کشورمان چنان بر روی مسئله کنترل جمعیت تمکز و تبلیغ شد و تمام ارکان حاکمیت، دولت و امکانات تبلیغی و بودجه‌ای کشور در خدمت تبلیغ "فرزند کمتر، زندگی بهتر" قرار گرفت، که این امر به جزئی از باور اکثر مردم کشورمان تبدیل شد!

حتی امروز هم با وجود به صدا درآمد آژیر خطر بحران جمعیت و مسئله حتمی پیری جمعیت ایران طی 30 سال آینده، هنوز حتی مسئولان و مدیران ارشد دولتی در مقابل این واقعیات مقاومت می‌کنند و می‌ایستند! و هنوز فرزندآوری تبدیل به یک ارزش اجتماعی نشده است.

در حالی که در کشورهای غربی سلبریتی‌های ورزشی، هنری و سیاسی برای ترویج فرزندآوری فعالیت می‌کنند و تمام رسانه‌ها بر روی سبک زندگی آنها متمرکز شده‌اند، جالب است بدانیم که برعکس اروپایی‌ها، آمریکایی‌ها جز پراولادترین مردم جهان هستند! و این فرهنگ بین هنرپیشگان و بازیگران این کشور نیز جا افتاده است؛ کلیپ زیر به مقایسه نظرات سلبریتی‌های غربی و داخلی در رابطه با فرزندآوری می‌پردازد؛ شرط ازدواج برخی از سلبریتی‌های ایرانی، از ابتدا "فرزند نیاوری" است!

زوجین ایرانی مایل به "فرزندآوری" هستند؛ مسئولان و سیاستگذاران مانع هستند! نماینده مردم گرگان در مجلس: حمایت از "رشد جمعیت" و "فرزندآوری" اولویت کمیسیون فرهنگی مجلس است گزارش | چالش جمعیتی آذربایجان‌غربی در 30 سال آینده / وقتی "پیری" بر "ازدواج و فرزندآوری" غلبه می‌کند

انتهای پیام /

هنرپیشه‌های هالیوودی در صف اول ترویج "فرزندآوری" + فیلم 2